radix napisał(a):Strona policji słoweńskiej. http://www.policija.si/images/stories/D ... ljevid.pdf
No to z tej strony wynika, że Cvetlin jest dopuszczony do ruchu EU.
radix napisał(a):Strona policji słoweńskiej. http://www.policija.si/images/stories/D ... ljevid.pdf
Garo&Justa napisał(a):Kiedyś jeździłem przez Cvetlin, ze względu na budowę autostrady w Slo. Od dwóch lat nie jadę już objazdem i sobie chwalę.
Jednak widząc jaką popularność zdobywa Cvetlin, myślę że można się spodziewać tam niedługo większych korków niż w G.Macelj.
Mam wrażenie że niektórzy będą jeździć objazdem nawet jak HR wejdzie do Schengen... 15 ojro by zaoszczędzić...
Garo&Justa napisał(a):No właśnie. Nie chce szufladkować ale domyślacie się jakie blachy dominują na tym przejściu...
Garo&Justa napisał(a):Piszę tak, ponieważ kiedyś jeżdżąc przez Cvetlin, nasze blachy były większością.
Widząc jak sie wątek rozwija, myślę że będzie ich więcej.
Czekam jak się wątek rozwinie po wejściu Cro do Schengen.
Myślicie ze się zakończy?
Wojtas2010 napisał(a):Znawców tematu proszę o podpowiedź bo się lekko pogubiłem, żeby obecnie objechać Słoweńską autostradę i dostać się do Cvetlin to w Ptuj należy jechać drogą nr 2 przez nowy most czy drogą nr 710 przez stary most ?
dids76 napisał(a):Garo&Justa napisał(a):No właśnie. Nie chce szufladkować ale domyślacie się jakie blachy dominują na tym przejściu...
W ubiegłym roku na powrocie stałem w Cvetlin ok. 1,5h. Samochodów na polskich blachach było bardzo mało, przeważały lokalne słoweńskie i dosyć sporo austriackich.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi