woka napisał(a):Miejsca nie wskażę ale mogę "podpowiedzieć".
Jedziesz z noclegiem ...więc dlaczego na raz aż do Splitu.
Podziel trasę np. 3/5. Będziesz bardziej wypoczęty a do celu zdążysz z pewnością.
pzdr.
Haweł napisał(a):Jak widzisz nie jestem nowicjuszem w jezdzie do Chorwacji,wiec nie oceniaj z gory moich predyspozycji,czy bede wypoczety czy nie,nie pytalem o droge,jak dzielic,bo to wiem z autopsji,tylko pytam o nocleg kolo Splitu,bo nigdy tam nie szukalem...
jasio napisał(a):Nie nowicjusz a noclegu nie potrafi znaleźć
Haweł napisał(a):jasio napisał(a):Nie nowicjusz a noclegu nie potrafi znaleźć
K...A nastepny debilny post!!! LUDZIE jadac od Splitu w strone Omisia,znajde kwater od groma,internet tez bedzie pomocny,ale moze nie mam czasu,albo ochoty...ale nie o to mi chodzi...chce nocleg zaraz za zjazdem lub w Splicie i w tej materii nie mam doswiadczenia,bo do tej pory nie potrzebowalem...dlatego zapytalem na forum...od tego jest,ze moze ktos juz cwiczyl zagadnienie,o ktore zapytalem...ale to forum schodzi na psy przez takich bijacych piane ze wszystkiego...od dzisiaj jestem forumowym TROLEM,zbratam sie oczywiscie z DARKIEM1,ktoremu juz podaje reke...Dzieki wielkie,temat do zamkniecia...
Dodam jeszcze,ze temat czytalo ponad 250 osob i nikt nie umial pomoc,tylko dwie osoby musialy sie debilnie odezwac nic nie wrzucic nowego do tematu,pytania...zenada...
wlodek napisał(a):Haweł napisał(a):jasio napisał(a):Nie nowicjusz a noclegu nie potrafi znaleźć