Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

no właśnie co i gdzie ;>

Wycieczki objazdowe to świetny sposób na zwiedzenie kilku miejsc w jednym terminie. Można podróżować przez kilka krajów lub zobaczyć kilka miast w jednym państwie. Dla wielu osób wycieczki objazdowe są najlepszym sposobem na poznawanie świata. Zdecydowanie warto z nich korzystać.
Madzik68
Croentuzjasta
no właśnie co i gdzie ;>

Nieprzeczytany postnapisał(a) Madzik68 » 09.06.2012 10:28

W tym roku niestety raczej nie pojedziemy w ukochane miejsce, urlop dopiero we wrześniu więc stały team się wykruszył i planujemy tylko we dwójkę, no i cena paliwa jest jaka jest . Myślimy o czymś niedaleko, ale też nie za blisko :) mgliście majaczy mi się wyjazd hmmm ... Czechy, Niemcy żeby tylko góry były i nie było strasznie drogo . W temacie niemieckich Alp jestem zielona całkiem, nie wiem czy to dobry pomysł . Może bardziej Czechy, tam jest tyle fajnych miejsc, sama nie wiem. a moze Austria ? Tylko się obawiam, że jak już wylądujemy w Austri to będę ślubnemu marudzić, że jesteśmy tak blisko Chorwacji że może jednak byśmy i ....się będzie działo ... :D Może tak kochani Cromaniacy podsuniecie jakieś propozycje :)
Bea.ta
Legenda

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 09.06.2012 10:33

Z Gdańska to już kawałek trasy, żeby dojechac do Czech .... to nie lepiej, skoro tylko w dwójkę się wybieracie - wskoczyć w jakiś tani samolot???? i w jakieś fajne miejsce się udać?
;)
Madzik68
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) Madzik68 » 09.06.2012 10:55

wiem, że to byłoby najlepsze rozwiązanie, ale.. mały drobiazg.. panicznie boję się latać :(
Bea.ta
Legenda

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bea.ta » 09.06.2012 11:38

Madzik68 napisał(a):wiem, że to byłoby najlepsze rozwiązanie, ale.. mały drobiazg.. panicznie boję się latać :(

ale samolot to jak autobus :)
jesteś .... leciana a nie lecisz :)