napisał(a) Polo » 20.06.2004 15:12
Ja mam Neostradę od ok. 3 tygodni. "Przesiadłem" się z kablówki, ale po drodze zaliczyłem zwykły modem telefoniczny. Zamówiłem Neostradę w średniej szybkości, bo po doświadczeniach z telekomunikacją polską (tfu!)chciałem sprawdzić, czy to w ogóle działa.
Muszę powiedzieć, że jakość pozytywnie mnie zaskoczyła, nie widzę różnicy pomiędzy Neostradą (320 Kb/s), a moją poprzednią kablówką (512 Kb/s).
Natomiast Internet przez modem telefoniczny to zupełne nieporozumienie!!
U mnie nie sprawdziło się łącze radiowe z powodu niekorzystnego ukształtowania terenu (to działa, gdy antena odbiorcza dosłownie "widzi" antenę nadawczą, a każda górka w tym skutecznie przeszkadza).
Mafus, proponuję zlecić w najbliższym telepunkcie sprawdzenie, czy masz możliwości techniczne zainstalowania neostrady ( to trwało u mnie kilka dni!) i jeśli będzie odpowiedź pozytywna - nie zastanawiaj się, bo to działa! Niestety prawdą jest, że są rejony gdzie nie ma technicznej możliwości instalacji Neostrady, ja sam czekałem ponad pół roku na modernizację centrali.
Możesz też spróbować zamówić sprawdzenie na
www.neostrada.pl lub przez bezpłatny numer 0 800 102 102 albo 0 801 321 123
pozdrawiam,
Polo