rafal9626 napisał(a):Dziękuję wszystkim za rady. Polecam z calego serca mechanika wymienianego wyzej w breli. Dwie godziny grzebal, zrobil i wszystko dziala. Nie znam się wiec nie napisze dokładnie co bylo nie tak. Jednak wnoszac cos do tematu , bardzo polecam tego mechanika z breli, w zakładzie jest ich z 5 , na parkingu same cro auta, jeden z mechaników gada po ang nazywa sie bogdan, po robocie powiedział NOTHING! A mogl nam wkrecic wszystko. Przynieslismy mu sporo polskiego alko.
te kiero napisał(a):
to super, że się udało, podając namiar, w sumie nie wiedziałem co to za mech. ale spróbować trzeba i na szczęście mech okazał się godny zaufania (choć nic nie napisałeś o kosztach naprawy)
aherok napisał(a):Czy ktoś z obecnych w Baśka Voda jest mechanikiem i chciałby pomóc? Mój mechanik telefonicznie zasugerował problem z EGR i podobno można to samemu przetestowac, ale niestety nie mam do tego talentu ani narzędzi.
A w serwisie Tupić powiedzieli mi że absolutnie nie można zablokować EGR bo auto nie pojedzie i koniec tematu. Chyba są cięci na Polaków, bo "przyjeżdżają starymi, zgniłymi autami".
banankochan napisał(a):aherok napisał(a):Czy ktoś z obecnych w Baśka Voda jest mechanikiem i chciałby pomóc? Mój mechanik telefonicznie zasugerował problem z EGR i podobno można to samemu przetestowac, ale niestety nie mam do tego talentu ani narzędzi.
A w serwisie Tupić powiedzieli mi że absolutnie nie można zablokować EGR bo auto nie pojedzie i koniec tematu. Chyba są cięci na Polaków, bo "przyjeżdżają starymi, zgniłymi autami".
Jakie auto? I co sie dzieje moze bys napisal