rafal9626 napisał(a):Dziękuję wszystkim za rady. Polecam z calego serca mechanika wymienianego wyzej w breli. Dwie godziny grzebal, zrobil i wszystko dziala. Nie znam się wiec nie napisze dokładnie co bylo nie tak. Jednak wnoszac cos do tematu , bardzo polecam tego mechanika z breli, w zakładzie jest ich z 5 , na parkingu same cro auta, jeden z mechaników gada po ang nazywa sie bogdan, po robocie powiedział NOTHING! A mogl nam wkrecic wszystko. Przynieslismy mu sporo polskiego alko.
te kiero napisał(a):
to super, że się udało, podając namiar, w sumie nie wiedziałem co to za mech. ale spróbować trzeba i na szczęście mech okazał się godny zaufania (choć nic nie napisałeś o kosztach naprawy)
aherok napisał(a):Czy ktoś z obecnych w Baśka Voda jest mechanikiem i chciałby pomóc? Mój mechanik telefonicznie zasugerował problem z EGR i podobno można to samemu przetestowac, ale niestety nie mam do tego talentu ani narzędzi.
A w serwisie Tupić powiedzieli mi że absolutnie nie można zablokować EGR bo auto nie pojedzie i koniec tematu. Chyba są cięci na Polaków, bo "przyjeżdżają starymi, zgniłymi autami".
banankochan napisał(a):aherok napisał(a):Czy ktoś z obecnych w Baśka Voda jest mechanikiem i chciałby pomóc? Mój mechanik telefonicznie zasugerował problem z EGR i podobno można to samemu przetestowac, ale niestety nie mam do tego talentu ani narzędzi.
A w serwisie Tupić powiedzieli mi że absolutnie nie można zablokować EGR bo auto nie pojedzie i koniec tematu. Chyba są cięci na Polaków, bo "przyjeżdżają starymi, zgniłymi autami".
Jakie auto? I co sie dzieje moze bys napisal
banankochan napisał(a):Nie musisz.nic odkrecac a na pewno nie kluczem 13;-) jak otworzysz maske to po lewej stronie jest taki srebrny grzybek bynajmniej powinien byc to jest zawor egr, do niego idzie podcisnienie takie cienki czarny przewod, zdejmij go i zaslep jakas.sruba aby podcisnienie z ukladu nie uciekalo,komp nie.lapie.bledow i auto jedzie normalnnie, idz teraz zobacz i daj.znac bo jak nie dasz rady tak to jeszcze co inego ci powiem
aherok napisał(a):banankochan napisał(a):Nie musisz.nic odkrecac a na pewno nie kluczem 13;-) jak otworzysz maske to po lewej stronie jest taki srebrny grzybek bynajmniej powinien byc to jest zawor egr, do niego idzie podcisnienie takie cienki czarny przewod, zdejmij go i zaslep jakas.sruba aby podcisnienie z ukladu nie uciekalo,komp nie.lapie.bledow i auto jedzie normalnnie, idz teraz zobacz i daj.znac bo jak nie dasz rady tak to jeszcze co inego ci powiem
Dzięki za podpowiedź, ale auto stoi dziś w serwisie. Sam też nie chce grzebać, bo gdyby nie trzeba było rozkręcać, to mechanik by mi powiedział. Samych "wersji" 1.9 jest kilka i każda ma inaczej zamontowany EGR. ja grzybka nie widziałem u mnie.
Edit: auto po 2004.
banankochan napisał(a):To wtyczke z zaworu sterujacego egrem mozna odpiac tez mozna by sprawdzic w ten sposob, bo pewnie to wymienia jak chcieli wymienic jakis zawor elektryczny