napisał(a) Z » 28.08.2016 06:44
banankochan napisał(a):Z napisał(a):banankochan napisał(a):Z napisał(a):Crasher78 napisał(a):Witam,
Pilnie poszukuję sprawdzonego mechanika do wymiany przednich klocków hamulcowych w Ford Mondeo MK4. Kwateruję w połowie drogi pomiędzy Biogradem n. moru, a Zadarem. Polecicie Państwo sprawdzonego mechanika? W Zadarze usłyszałem w ASO Forda propozycję wymiany za 160 E...
Dwa młotki,parę kluczy,odkręcić zbiorniczek i ogień
Mlotek do klockôw? Cos nowego, przed wyjazdem nie bylo widac ze klocki sie koncza?
Jak się trochę nauczysz to będziesz wiedział do czego,krzyżujesz dwa młotki i wciskasz tłoczek,ale żeby to wiedzieć trzeba przynajmniej raz wymienić klocki.
Uuuu to ja ci wcisne tloczek plaskim srubokretem;-) wciskasz miedzy klocek a tarcze i rozpychasz i tloczek wchodzi bez problemu:-P a jak wcisniesz tloczekw tylnych zaciskach ktory zazwyczaj jest wciskano wkrecany, tez mlotkiem:-P
A kto pisał o tylnych klockach?,spytaj się jak wymienię klocki w Kamazie bo przecież nie jest napisane że w Mondeo
,kiedyś większość kierowców umiała takie naprawy na poboczu drogi ogarnąć,a wypuść teraz takiego w trasę to bez serwisu się rozpłacze
, i śrubokrętem powiadasz?,to chyba masz jakiś z tytanu
.Może Ci napiszę po co te dwa młotki?,wkładasz je rękojeściami każdy z innej strony między tłoczek a obudowę zacisku i w ten sposób równomiernie rozkładasz siłę nacisku na tłoczek,młotki muszą mieć drewniane rączki ponieważ drewno jest wytrzymałe i elastyczne i nie pęknie tak szybko jak wspomniany przez Ciebie śrubokręt.Śrubokrętem to możesz wkręt dokręcić(ponieważ ma końcówkę utwardzoną) a nie tłoczki wciskać.