Witam Forumowiczów,
Trwają obecnie u nas wyjazdy mający na celu pokazanie sprawność przemieszczania się 5 osobowej rodziny, od dwóch wyjazdów bierzemy też psa-do CRO nie jedzie ale na weekendowy wypad czemu nie. Okazało się że załoga ma zdolność mobilną na 7/10, do wyjazdu będzie dycha.
Chciałbym opisać co mnie spotkało u nas w PL.
Otóż pojechaliśmy ostatnio na Hel na rowery. Wszystko było ok, no może apartament okazał się mniej ok niż myśleliśmy ale trzeba przyznać że zgodnie ze zdjęciami,tyle że na żywo to już tak fajnie nie wyglądało,zbyt surowo jak na nasz gust.
Apartament był rezerwowany przez popularną platformę B . Korzystaliśmy z niej nie raz i wszystko było ok, teraz nawet mam aktywne rezerwację do Paryża i Splitu,czy Vodic .Generalnie w CRO wolę bezpośredni kontakt, ale musiałem dobrać 1 dzień w SPlicie (źle coś policzyłem pomiędzy pobytami w Orebić i Primosten, walnąłem się o 1 dzień) , no i 6 dni w Vodicach, nikt nie chciał w sezonie na nie pełny tydzień więc musieliśmy skorzystać z B .Poza tym to był przed tą akcją, teraz nie wiem czy bym się zdecydował.
DO brzegu, po przyjeździe okazało się że nie ma łóżeczka dla małego dziecka o które prosiliśmy. Dzowniłem do właściciela a on do mnie czy on mi potwierdzał mailem że będzie łóżeczko, no to ja że nie nić w ogóle nie pisał więć przyjąłem że łóżeczko będzie. Otóż nie nie było. Nie wiem jak Was ale mnie uczono że jeżeli ktoś nie odpisuje albo nie oddzwania to wszystko jest wg ustaleń.
Po powrocie napisałem opinie ,w której opisałem opryskliwość właściciela i sytuację nota oscylowała około 5. Widać że właściciel uraził się opinią, ponieważ wczoraj rj. 3 dni po powrocie ściągnął mi z konta 650 zł, z dopiskiem "Koszty zniszczeń sofy spowodowanych przez psie pazury" . No i tak jak to zwykle z tym Panem brak telefonu kontaktu, maila że coś zniczyliśmy po prostu tylko potwierdzenie z przelewy24 że ściągnięto mi z konta taką kwotę za to. Wow Poprosiłem B o interwencję , i otrzymałem maila:
" Bardzo nam przykro z powodu problemów związanych z powyższą rezerwacją, jednakże zostaliśmy poinformowani, że nie zostało zgłoszone wcześniej, że będą Państwo przybywali w obiekcie z psem. Zgodnie z informacją " Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty."
Hotel miał prawo pobrać dodatkową opłatę. Zniszczenia, które powstał zostały wycenione przez właściciela obiektu na 500 PLN. "
Po prostu uważajcie na na naciągaczy. Do dziś nie otrzymałem zdjęć ze zniszczoną kanapą czy rachunkiem za naprawę.