Widzę, że czerwcowa Chorwacja ma branie
O fotkach już pisano wiele, więc tylko pozdrawiam.
su-petar napisał(a):Ten bruk w Sutivanie też wpadł mi w oko. Zawsze, jak widzę takie elementy architektury, to myślę sobie, jak wiele trudu i talentu musieli włożyć w to ludzie, którzy to wykonali (może dlatego, że sam jestem z wykształcenia budowlańcem?).
Również nie mogłem się doczekać na dalszy ciąg Twojej relacji.
su-petar napisał(a):OK, przekonałaś mnię. W tym roku skręcę również w lewo.
CROberto napisał(a):Martyna,to Ty doświadczyłaś prawdziwie karmazynowego przypływu.... mój wypadł przy nim blado,ale i godzina była młodsza.....
morgana napisał(a):Sutivanek mój kochany .
Kurka, no się rozmaśliłam .
Nawet prawie widać wejście na podwórko Babci Jerki... No, jeszcze ze dwa kroki .
A Bokuncin kiedyś był Poratem i też świetnie tam karmili .
Czesiek63 napisał(a)::D Bardzo dziękuje Sutivan jak zwykle uroczy ...mówi się zobaczyć , ujrzeć Sutivan i .....hehe super prawie byłem znowu tam z Wami relacja bardzo ładna masz talent . A widok z góry na Hvar bezcenny pozdrawia m i dalej pilnie sledze moze będa jakies BONUSY
AniaJ. napisał(a):Nas Sutivan też zauroczył, przyznaliśmy mu nr 1 (choć na tej wyspie miasteczka są w ogóle bardzo klimatyczne, właściwie każde coś w sobie ma...nie mówię że w każdym z nich chciałabym mieszkać, ale odwiedzić-owszem) w Sutivanie byliśmy dwukrotnie W Park odwiedziliśmy oczywiście, z dziećmi to był punkt obowiązkowy;) chyba godzinę spędziliśmy przy żółwikach, fajnie baraszkowały w wodzie
Gosia i Marek napisał(a):Jak dla mnie Sutivan też nr 1, wolę mniejsze miejscowości i takie spokojne. Piękne zdjęcia
kaszubskiexpress napisał(a):Widzę, że czerwcowa Chorwacja ma branie
O fotkach już pisano wiele, więc tylko pozdrawiam.
maciej1969 napisał(a):A o czym będzie w najbliższych odcinkach?? Pytam, bo już za tydzień wyjazd Kierunek BRAč