beatabm napisał(a):
A wokoło tylko morze i morze........... i woda.........raj.....mój raj......moje niebo......
Ach popłynąłbym z Wami. Też jestem ciekaw dokąd zmierzacie.
walp napisał(a):beatabm napisał(a):
A wokoło tylko morze i morze........... i woda.........raj.....mój raj......moje niebo......
Ach popłynąłbym z Wami. Też jestem ciekaw dokąd zmierzacie.
boboo napisał(a):Nie znam się na tym (do tej pory największy "pasażer", jakim płynąłem, to prom na Pag), ale czy oprócz twardych szalup nie ma na pokładzie również tych automatycznych, samodmuchających się tratw?walp napisał(a):Dla ok. 1000 brakuje miejsc?
Janusz Bajcer napisał(a):Śniadania z kolacją jeszcze nie jadłem.
Ale kolacja ze śniadaniem kiedyś była
beatabm napisał(a):boboo napisał(a):Nie znam się na tym (do tej pory największy "pasażer", jakim płynąłem, to prom na Pag), ale czy oprócz twardych szalup nie ma na pokładzie również tych automatycznych, samodmuchających się tratw?walp napisał(a):Dla ok. 1000 brakuje miejsc?
Na zdrowy rozsadek powinne być. Ale nie sprawdzałam, nie szukałam i nie bardzo mam jak sie dowiedzieć niestety
Niby nie mam lęku wysokości ale jakoś tak mi zawirowałobeatabm napisał(a): ... Jeszcze zerkamy w dół...
Oooo i jadłospis gotowy na tydzień nie cierpię wymyślać co tu ugotowaćbeatabm napisał(a): ...Nasz kelner Edwin podaje menu...
A tak z polskiego na nasze? to będzie coś jak smażony pieróg?beatabm napisał(a): ... Na przystawkę proszę o smażone panzerotto faszerowane kiełbasą i brokułami z sosem pomidorowym i parmezanem...
Kluchy to zawsze i wszędzie choć trochę zabawy jest z przeszkadzajkami tego typu, co to trzeba w nich grzebaćbeatabm napisał(a): ... Pierwsze danie – spaghetti all’Amalfitana z krewetkami w sosie cytrynowym....
Czyli wszystkie składniki dostępne przecież u nas choć tak dobrej bazylii jak we Włoszech to u nas nie spotkałambeatabm napisał(a): ... Ja – parmigiana z pieczonego bakłażana z pomidorami, bazylią i mozarellą domowej roboty....