Re: No jakiś ograniczony jestem !
napisał(a) marek_k » 01.07.2009 08:49
Ndrangheta napisał(a):GOŚCIU marek_k !!! Podstawą do zrozumienia mojego tekstu jest umiejętność czytania ze zrozumieniem. Nie mam pojęcia co znaczy Twój tekst o interpunkcji. Przczytaj jeszcze raz swoje wypociny i zastanów się trochę...
A teraz przetłumaczę z polskiego na polski. Może teraz zaczaisz o co chodzi:
Kredytówkę włożyłem tylko dlatego bo myślałem, że maestro nie przeszła autoryzacji z powodu braku żądania PIN. Okazało się, że niepotrzebnie, gdyż bramka już była otwarta, czego nie zauważyłem i stąd te "klaksonów w ciul". Co ciekawe trąbili tylko frustraci z PL-ką na rejestracji, dla których strata 15 sekund na autostradzie to tragedia.
Yskyerka! dziękuję i pozdrawiam
Wyluzuj trochę człowieku. Ten wątek jest bardzo ważny, więc sądzę, że każdemu czytającemu zależy na precyzyjnej informacji. Ty znasz okoliczności całej sytuacji, więc to co napisałeś wydaj Ci się wystarczające. Dla osób, które czerpią informacje tylko z Twojej relacji, Twój opis może być niejednoznaczny. Popatrz na to z innego niż Twój punkt widzenia. Czytanie ze zrozumieniem nic tu nie ma do rzeczy, chyba, że dla Ciebie "czytanie ze zrozumieniem" to to samo co "czytanie z domyślaniem i swobodną interpretacją dwuznaczności".
Ty w swoim poście wyraziłeś się mało precyzyjnie. Nigdzie nie piszesz, ani że bramka otworzyła się po włożeniu karty Maestro, ani też nie piszesz czy została Ci zwrócona.
Próbowałem przeczytać ze zrozumieniem i domyśliłem się, że powodem włożenia kart kredytowej był brak akceptacji karty debetowej. Wyobraź sobie, że ta kwestia jest bardzo ważna, bo nie każdy posiada klasyczną kartę kredytową.
Ktoś powyżej, także tak to zrozumiał, co tylko potwierdza, że nie wyraziłeś się jednoznacznie, bo jak w końcu napisałeś, Maestro została zaakceptowana, tylko nie zauważyłeś, że się bramka otworzyła.
Co do interpunkcji, to może jestem przewrażliwiony. Po prostu wydaje mi się, że dużo łatwiej byłoby zrozumieć sens niejednej forumowej wypowiedzi, gdyby w oczywistych miejscach, których uczono nas w szkole podstawowej, pojawiały się znaki przestankowe. Tym bardziej, że ich brak często zmienia logiczny sens wypowiedzi.