Chris_M napisał(a):Przypuszczam,że to ograniczenie wynika z braku odpowiednich dróg dojazdowych na Peljesacu i dopiero gdy one zostaną wykonane, to wówczas ograniczenie zostanie zdjęte.
Z tym, że na autostradę A1 na Peljesacu to jeszcze długo nie ma co liczyć, bo jak na razie to nikt nie podaje żadnych, nawet teoretycznych, terminów jej wykonania. Tunele na trasie przyszłej autostrady A1 na razie wykonuje się jako jednonawowe + ewentualnie tunel serwisowy.
zablo napisał(a):Wielkiej autostrady na półwyspie bym się również nie spodziewał. Zjazd z mostu w typie autostrady, a dalej to już normalna droga pewnie będzie, bo to "droga donikąd" (Orebic to nie jest istotny punkt handlowo-przemysłowy).
zablo napisał(a):Wielkiej autostrady na półwyspie bym się również nie spodziewał. Zjazd z mostu w typie autostrady, a dalej to już normalna droga pewnie będzie, bo to "droga donikąd" (Orebic to nie jest istotny punkt handlowo-przemysłowy).
markid napisał(a):Jakieś 40 km i 40 min oszczędności w każdą stronę. To nie jest duża różnica ale pod koniec drogi każdy km wydaje się dłuższy.
kaeres napisał(a):Hmm, do Orebič jednak nieco większa różnica. A to jest główne miejsce docelowe turystów na Pelješacu.
W kilometarzu jakieś 80km w jedną stronę.
A jeżeli czasowo to również tak kolorowo nie jest jak piszesz.
Raz stałem po kilkanaście ładnych minut na każdej z granic podczas urlopu w Mlini.
Nawet gdyby nie było korka to i tak ponad godzina zaoszczędzona (lub stracona w zależności jak kto patrzy).
Minusem będzie brak wspaniałej podróży przez cały piękny półwysep z cudownymi widokami.
kaeres napisał(a):A co ma wspólnego Komarna i Brijesta z nowym mostem ?
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi