smoki3 napisał(a):maslinka napisał(a):smoki3 napisał(a):Fajne zdjęcia, co do dziwnych rzeźb ...... Ta jest dziwna tylko stoi w Warszawie.
Nie bardzo wiem, co to jest... Nie widać wyraźnie.
Stalowa płyta ze stalową konstrukcją, na niej przewieszony - oparty pień drzewa. Wszystko dodatkowo podświetlone pod odpowiednim dla autora kątem.
Hmmm... nie znam się na sztuce, zwłaszcza tej współczesnej
Habanero napisał(a):Początek wakacji z taką pogodą jest faktycznie irytujący.
Mieliśmy podobnie i pamiętam jaki byłem zły, gdy po pięknym poranku zaczęło się chmurzyć i deszcz wygnał nas z praktycznie pustej p. Pokonji Dol.
Jednak później, po tygodniu pełnej lampy, takie dni były przecudowne, idealne do zwiedzania i wszyscy chętnie jeździliśmy po wyspie.
Dokładnie tak. Szkoda, że trafiło na początek urlopu. Potem wiesz, jak było gorąco i z ulgą witałam każdą chmurkę
Habanero napisał(a):Bardzo podobają mi się Wasze wojaże po pochmurnym Braću, czuć ten klimat
Zobaczymy, czy uda się mi się odtworzyć tamten klimat w kolejnym odcinku
18 lipca (sobota): MilnaParkujemy na końcu (albo na początku
) nabrzeża w Milnej i idziemy na spacer. Przyda się kurtka, bo strasznie wieje i w każdej chwili może znowu zacząć padać:
Bałtycka pogoda
Kapelusza i okularów słonecznych nie zdejmuję, też będą potrzebne
Niestety, crveni surlaš tu był
:
Na forum jest wiele opinii, że Milna nie zachwyca. Może nie jest najpiękniejszą miejscowością na Braču, ale, moim zdaniem, może się podobać:
Wydaje mi się trochę romantyczna i zaniedbana jednocześnie. A przy tym autentyczna - jak prawdziwa dalmatyńska miejscowość rybacka.
Przed budynkiem szkoły stoi fontanna autorstwa Ivana Rendića - rzeźbiarza związanego z Wyspą, autora prezentowanej już w tej relacji rzeźby
Mądrość:
Jesteśmy w centrum Milnej trzeci raz w życiu
, ale jeszcze tej fontanny nie widzieliśmy. Całkiem ładna:
Przechodzimy między knajpkami:
Większość to kafiće, a nam zaczyna burczeć w brzuchach. Chyba pora poszukać jakiejś konoby.
Tonowe palmy
: