Chris_M napisał(a):Nie chcę być złym prorokiem, ale przypuszczam, że nie włączył Ci się ten ten FLAT INTERNET 24/7 i pierwszego dnia na internet zużyłeś całe 85 kuna po cennikowej stawce.
Zgodnie z dołączoną do karty instrukcją, taryfę FLAT INTERNET należy aktywować ("For activation send a text message with the content FLAT to 13636 and reply with DA to the received text message")
natomiast u mnie ona wcale nie wymagała aktywacji i była aktywna już w momencie włożenia karty do mobilnego routera.
PS:
Sprawdź stan konta kodem USSD: *100# (Zielona słuchawka).
Jeśli na koncie masz 0 kuna, to najprawdopodobniej stało się to, co opisałem powyżej, czyli 85 kuna zużyłeś na internet po cennikowej stawce.
Jeśli na koncie pozostało nienaruszone 5 kuna, to przyczyna będzie jakaś inna.
Na koncie mam 5 kun Nic jutro podjadę do T mobile bo i tak będę w Makarskiej. Dzięki za pomoc