napisał(a) stokrotkapolna » 15.08.2020 07:35
Ku przestrodze i pomocy innym...Dzisiaj w Splicie spotkała nas następująca sytuacja. Zaparkowaliśmy w centrum obok innych samochodów, gdzie nie było żadnego znaku zatrzymywania się i postoju i po 3 godzinnym spacerowaniu okazało się, że na naszym miejscu nie było naszego samochodu. Nie wiedzieliśmy gdzie dzwonić, gdzie jechać , po prostu nic. Podejrzewaliśmy (po różnych przeczytanych historiach), że został odholowany, ale nie wiedzieliśmy dlaczego i gdzie. Gość, który miał urzędowe wdzianko coś na styl naszej straży miejskiej, powiedział,że mamy zamówić ubera i tyle...ani adresu nic tylko uber...Zamówiliśmy ubera i przesymatyczny człowiek oczywiście wiedział o co chodzi i powiedział nam, że codziennie w sezonie odholowywują na parking od 50 do 100 aut i wiedzą,że nie ma tam znaku zatrzymywania się i postoju, ale do dokumentacji stawiają w/w znak.Na szczęście procedura odbioru trwa bardzo szybko mimo,że przed nami były dwie osoby, a za nami kolejne dwie. Gość , który nam wystawiał mandat powiedział, że już kolejne auta stoją do odholowania. Osobiście uważam, że to chamstwo, bo dużo ludzi przyjeżdża do Chorwacji nie znając języka i przeżywa ogromny stres, bo nie wie gdzie jechać, jak zapytać i w ogóle co zrobić. Nie lepiej dla turysty, który zostawia kasę w Chorwacji, było by założyć blokadę, podać adres gdzie należy się zgłosić albo zostawić numer telefonu do kontaktu? Nie, bo to miejsce byłoby dłużej zablokowane, a tak jest rotacja w autach i mandatach. Osobiście uważam, że koszt mandatu nie jest warty tego całego stresu, a dokumentacja fotograficzna nieczytelna, ale wiesz, że tak i tak nic nie zdziałasz tylko się cieszysz, że odzyskałeś autko.
Adres na który został odholowany nasz samochód: Split Parking ul.Pujanke 67a
tel. +385 21 470 110 lub +385 21 376 848
Załączam zdjęcie gdzie parkowaliśmy. Oby nikomu z Was ta informacja nie była potrzebna:)
- Załączniki:
-