Mówię o sytuacji kiedy wszystko jest ewidentne i udokumentowane.
A mimo tego trzeba kombinować.
Mało takich przykładów w tym temacie?
fly napisał(a):anakin napisał(a):Dyrektywy, Trybunały, itp.
A nie prościej po prostu wziąć na klatę i zapłacić jak się dało ciała?
Nie zrozumiem tego świata chyba nigdy.
hipotetycznie...
1.Jechałeś przez Austrię
2.Przekroczyłeś prędkość
3.Fotoradar zrobił zdjęcie
4Wysłano wezwanie ...listem ZWYKŁYM
5Llist zaginą
6.Nie zapłaciłeś-nie przyjąłeś na klatę-bo nie wiedziałeś bo wezwanie do zapłaty zaginęło
7. kolejne wakacje, zatrzymanie, dołek, ....etc
...teraz capisce?
corrina napisał(a):Po powrocie z wyjazdu w sierpniu 2019 przyszedł nam mandat z Austrii za prędkość (dozwolone 80, złapali nas niby na 91). Mandat niewielki bo 45 EUR, ale nie zapłaciliśmy. Przyszedł zwykłym listem, nie poleconym, bez zdjęcia, bez żadnego potwierdzenia, że to my, może dlatego, że to pomiar odcinkowy.
anakin napisał(a):Mówię o sytuacji kiedy wszystko jest ewidentne i udokumentowane.
A mimo tego trzeba kombinować.
Mało takich przykładów w tym temacie?
boboo napisał(a):I po to m.in. jest to forum.fly napisał(a):7. kolejne wakacje, zatrzymanie, dołek, ....etc
Wiesz, że zrobiono zdjęcie, albo nie wiesz,
ale wiesz, że trochę deptałeś na gaz...
ergo: jadąc w przyszłym roku przez Austrię, weź po prostu trochę więcej gotówki (€)
Te 80 kmh nie jest tak dla "widzimisię". Takie ograniczenia są czymś powodowane.zablo napisał(a):Nie musisz wcale tak trochę deptać, bo na 80 jadąc 93 na autostradzie nie jest deptaniem na gaz - to nie jest pirat drogowy!
fly napisał(a):.
...i nie jestem pewien czy to ograniczenie IG-L jest dla wszystkich osobówek...czy tylko poniżej którejś tam normy euro.
fly napisał(a):boboo, jeśli możesz, proszę, sprawdź w wolnej chwili czy IG-L jest dla wszystkich spalinowych bez wyjątku, czy też dla poniżej jakiejś normy np. euro 4?
Thanks from mountains
pozdro
Voraussetzungen für die Ausnahme von IG-L-Tempolimits
Die Ausnahme vom “Luft-Hunderter” gilt nur für Fahrzeuge, die über eine Kennzeichentafel mit grüner Schrift verfügen. Diese kann seit April 2017 für Fahrzeuge mit reinem Elektroantrieb beantragt werden, ist aber nicht verpflichtend. Wer will, kann das Nummernschild mit schwarzer Schrift auf seinem E-Auto belassen – in dem Fall muss er sich aber auch weiterhin an den “Luft-Hunderter” halten.
Die Ausnahmeregelung gilt nur auf Streckenabschnitten, auf denen mittels Hinweisschildern darauf aufmerksam gemacht wird. Solange keine entsprechenden Hinweisschilder platziert worden sind, gelten daher Geschwindigkeitsbeschränkungen, die aufgrund des IG-L verordnet wurden, nach wie vor für alle Fahrzeuge, unabhängig von ihrer Antriebsart.
translator napisał(a):Wymagania dotyczące zwolnienia z ograniczeń prędkości IG-L
Wyjątek od „Powietrze-Sto” dotyczy tylko pojazdów, które mają tablice rejestracyjne z zielonymi literami. Można się o to ubiegać od kwietnia 2017 r. w przypadku pojazdów z napędem wyłącznie elektrycznym, ale nie jest to obowiązkowe. Jeśli chcesz, możesz zostawić tablicę rejestracyjną z czarnym napisem na swoim e-samochodzie - w takim przypadku jednak nadal będziesz musiał trzymać się „Powietrze-Setki”.
Wyjątek dotyczy tylko odcinków trasy, na których jest to oznaczone znakami. Dopóki nie umieszczono odpowiednich znaków, ograniczenia prędkości określone na podstawie IG-L nadal obowiązują we wszystkich pojazdach, niezależnie od ich rodzaju jazdy.
piekara114 napisał(a):IGL znam i też go pilnujemy.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi