Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Makarska przygoda 18-27 lipca 2011

Nasze relacje z wyjazdów do Chorwacji. Chcesz poczytać, jak inni spędzili urlop w Chorwacji? Zaglądnij tutaj!
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
asmar2010
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) asmar2010 » 01.08.2011 22:28

Witam,
natchniona jedną z relacji, którą przeczytałam przed wyjazdem postanowiłam napisać swoją..

Spodziewam się, że zajmie mi to dłuższy czas, ale zamierzam dokładnie opisać nasze (moje i męża) przeżycia.. Jednocześnie na początek uprzedzam, że jestem totalnie początkującym forumowiczem, więc wszelkie uwagi i porady przede wszystkim co do zdjęć są mile widziane.

Przechodząc do rzeczy:
Wyjazd do Makarskiej został zaplanowany w styczniu 2010, z jednej strony przez moją delegację do Cro i zachwyt w jaki po niej wpadłam, z drugiej strony przez miłość moich rodziców do Chorwacji, którzy również zaplanowali tegoroczny urlop w Makarskiej w drugiej połowie sierpnia więc wszystko jeszcze przed nimi..

Kiedy już zdecydowaliśmy się na wyjazd udaliśmy się do biura podróży Funclub wykupić pobyt z dojazdem własnym- jak się jednak później okazało dokupiliśmy miejsca w autobusie na dwa tygodnie przed wakacjami- nasze auto jednak nie nadaje się na takie trasy...
Ogromnie podekscytowani wsiedliśmy w niedzielę 17 lipca w bus i ruszyliśmy...
Droga była dłuuga, ale emocje i radość, że wreszcie nastały upragnione wakacje były tak wielkie, że dało się tą drogę znieść. W okolicy godziny 16 następnego dnia dojechaliśmy wreszcie do Makarskiej i wysadzono nas pod biurem podróży Tempet gdzie "przejęła" nas rezydentka Pani Agata i po kolei wsadzała do mniejszych busików, które rozwoziły nas do naszych kwater.

O i w tym miejscu pierwsza próba wklejenia zdjęcia tego biura podróży:)

Obrazek