A200universeblue napisał(a):Właśnie dlatego ze się znam to się odzywam
Wczoraj wykryłem kolejny przeciek gazu tym razem w audi nieświadomego użytkownika.
Zanim wyjedziesz do Chorwacji należy instalacje poddać przegladowi pod katem szczelności przewodów doprowadzających gaz a gdy masz podejrzenie ze nie jest sprawna to skorzystać z benzyny
Bezpieczeństwo to podstawa każdego turysty zmotoryzowanego!
LUKASQ napisał(a):roolez napisał(a):To moje czwarte czy piąte auto na gaz - nigdy najmniejszych problemów. .
Z ciekawości czuć że auto chodzi innaczej niż na benzin ? Spadek mocy, mniej dynamiczny, itp ?
marekkowalak napisał(a):LUKASQ napisał(a):roolez napisał(a):To moje czwarte czy piąte auto na gaz - nigdy najmniejszych problemów. .
Z ciekawości czuć że auto chodzi innaczej niż na benzin ? Spadek mocy, mniej dynamiczny, itp ?
Spadki mocy na LPG to już przeszłość. Przy dobrze wyregulowanej sekwencji nie ma prawa być różnicy w mocy.
Ogólnie na gzie jeżdżę od 18 lat, a w mojej najbliższej rodzinie obecnie 3 auta na LPG (wszystkie sekwencja) - w żadnym nie ma różnic w mocy.
marekkowalak napisał(a):A200universeblue napisał(a):Właśnie dlatego ze się znam to się odzywam
Wczoraj wykryłem kolejny przeciek gazu tym razem w audi nieświadomego użytkownika.
Zanim wyjedziesz do Chorwacji należy instalacje poddać przegladowi pod katem szczelności przewodów doprowadzających gaz a gdy masz podejrzenie ze nie jest sprawna to skorzystać z benzyny
Kolejny wpis pokazujący, że jednak się nie znasz, za to masz dużo do powiedzenia....
Po pierwsze: instalacja jest poddawana przeglądowi regularnie raz do roku, a nie tylko "przed wyjazdem do Chorwacji".
Po drugie: wyciek gazu w nowoczesnych instalacjach to naprawdę niespotykana rzadkość. Jeśli jest dobrze zamontowana w porządnym zakładzie, to szanse na to raczej zerowe.
Po trzecie: gdybyś miał choć trochę pojęcia o instalacjach LPG, to byś może wiedział, że w przypadku wycieku przełączenie na benzynę w niczym nie pomoże.