Dziadek Maciek napisał(a):auto_gt napisał(a):
Kurcze na fotkach przy wędzeniu nie wyglądasz na tyle ...
I nie czuję się na tyle
chvala ! tak trzymaj i receptę zapodaj
Dziadek Maciek napisał(a):Kamei Corvara 390 - oczywiście znam, nawet u producenta byłem, widziałem jak i z czego to robią.
VW Polo - raczej masz konkretne miejsce na belki (tak jest w większości roczników w tym aucie), nie masz więc możliwości przesuwania belek.
Co pozostaje tylko manewrowanie boxem w ramach regulacji suwanego mocowania.
Belki masz alu czy stal
Kamei faktycznie chwali się, że ma produkty o niezłej aerodynamice, życie jednak pokazuje co innego. Wielu klientów "marudzi" tak jak Ty.
Ja używałem Corvary 310 mocowanej na wsuwce i często nie dawałem rady jechać szybciej niż ok 100/110 km/h. Ale np z Kamei Delpin 340 jechałem do Cro z prędkościami ok 150 km/h i była znośna cisza, tzn ledwo słyszałem.
500 euro za Corvarę 390 strasznie dużo dałeś, u mnie ceny były miedzy 1200 zł, a 1850 zł zależnie od koloru i otwierania.
auto_gt napisał(a):m.a.c. napisał(a):Jestem rozdarty... Wytypowałem 2 boxy: Mont Blanc Triton 450 i Thule Pacific 780. I tu moja mądrość się kończy
OBSTAWIAM NA PACIFIC 780 bierz czarny ma powłokę karbowaną coś na imitację carbonu .
m.a.c. napisał(a): Czy czarny w chorwackim słońcu nie będzie jak piekarnik?
auto_gt napisał(a):ale ten wygląd ...
przecież konserw w niego nie włożysz
fakt jeśli masz auto szare srebrne to bardziej do całości będzie pasował srebrny .
ryszard22 napisał(a):Witam
Mam cały komplet Thule z boxem włącznie rewelacja w zimie na narty w lato ładnie się zamyka nic nie drga tylko Maćku cena .
Pozdrawiam