FUX napisał(a):Dasz info na maila?
Nie
FUX napisał(a):Maciek1956 napisał(a):FUX napisał(a):Dasz info na maila?
Nie
A jutro?
Maciek1956 napisał(a):Rysiu, testy, o których wspominamy to są miejskie stłuczki, City Crash Test.
auto_gt napisał(a):
Duża część kierowców to wie ,ale skoro mam pytania ile można na niego ,do niego włożyc to włos sie jeży na głowie i dlatego myśle że niektórym sie to przyda .
Maciek1956 napisał(a):
Co ma zrobić posiadacz Mazdy CX 9 bez relingu, w którym firmowe zaczepy mają rozstaw ponad 1 m , a w boxach regulacje dochodzą do 90 cm.
Maciek1956 napisał(a):auto_gt napisał(a):
Duża część kierowców to wie ,ale skoro mam pytania ile można na niego ,do niego włożyc to włos sie jeży na głowie i dlatego myśle że niektórym sie to przyda .
Niektóre pytania klientów/kierowców powodują aż stawanie resztek włosów na łysinie
auto_gt napisał(a):Maciek1956 napisał(a):
Co ma zrobić posiadacz Mazdy CX 9 bez relingu, w którym firmowe zaczepy mają rozstaw ponad 1 m , a w boxach regulacje dochodzą do 90 cm.
Myśle że jest wyjście w takiej sytuacji zrobić szkielt - adapter z aluminium , firmy które robią np reklamy banery z aluminium , maja na miejscu kształtki i spawają aluminium . można pomierzyc rozrysować , a koszt myśłe ze w 200 zł by sie zmiescił za pospawanie kilku krztałtek w taki szkielet.
szkelet adapter ,przykręcimy do belki bagażnika cybantami i na nim postawimy pudło z 1 m / na 90 , lub odwrotnie i to bedzie całkiem solidne .
Fajnie że jest tu z kim podyskutować o sprawach technicznych i nie tylko .
pozdrawiam Maćka i Ryśka.
Powrót do Rozmowy o turystyce i nie tylko