sdolas napisał(a):Właśnie podliczyłem majówkowy wypad do Cro pod kątem spalania.
Wychodzi na to że przy jeździe, gdzie się oczywiście da, w granicach 140 km/h różnica jest spora.
Bez boxa auto paliło niecałe 9l/km a z boxem prawie 11l/km.
Dodam że bez boxa było więcej odcinków gdzie dało się jechać sporo więcej niż te 140km/h.
Box Cube 470, z relingami w podłodze boxa, czyli opory teoretycznie niższe niż z belką pod boxem.
agniecha0103 napisał(a):hej. My też w tym roku wybieramy się z boxem...ale jedzie nas 6 osób w Sharanie to sobie rozliczymy...ale spalanie pewnie będzie większe...niestety coś za coś.
auto_gt napisał(a):...Nie wiem już teraz czy pchać się w boxa , raz jechałem z rowerami to żle to pamiętam , długa trasa przecież , a z drugiej strony sprzętu i walizek nie zmieszczę do bagażnika insigni ,a już o parasolach nie wspomnę , tudzież foteliki , stolik, płetwy do snurkowania i inne tam pływadła , wędkę chociaż jedna ... .
Jeśli się zdecyduję to na Motion 800 , jest teraz w promocji dla użytkowników Opla i Onstar już od 1799 zł
agniecha0103 napisał(a):hej. My też w tym roku wybieramy się z boxem...ale jedzie nas 6 osób w Sharanie to sobie rozliczymy...ale spalanie pewnie będzie większe...niestety coś za coś.
sdolas napisał(a):Właśnie podliczyłem majówkowy wypad do Cro pod kątem spalania.
Wychodzi na to że przy jeździe, gdzie się oczywiście da, w granicach 140 km/h różnica jest spora.
Bez boxa auto paliło niecałe 9l/km a z boxem prawie 11l/km.
Dodam że bez boxa było więcej odcinków gdzie dało się jechać sporo więcej niż te 140km/h.
Box Cube 470, z relingami w podłodze boxa, czyli opory teoretycznie niższe niż z belką pod boxem
sdolas napisał(a):Wychodzi na to że przy jeździe, gdzie się oczywiście da, w granicach 140 km/h różnica jest spora.
Bez boxa auto paliło niecałe 9l/km a z boxem prawie 11l/km.
Powrót do Rozmowy o turystyce i nie tylko