piekara114 napisał(a):To całkiem inaczej niż u nas przy wyjeździe na Kos we wrześniu 2021 r. Na lotniskach (ani w Katowicach ani w Kos) nie było nikogo z Tui, nikt nie rozdawał żadnych materiałów informacyjnych, w autokarze też nie było (kierowcy lokalni sprawdzali listę, w apce była informacja, do którego autokaru należy się udać), w hotelu bez rezydenta. O braku opiekuna na lotniskach i na miejscu byliśmy już w biurze poinformowani, a wcześniej czytałam o tym na wielu grupach turystycznych na fb. Wszystko poprzez aplikację. W apce także opcja dokupienia bagażu, miejsca w samolocie, wycieczek i informacja o ewentualnych zmianach lotu (także potwierdzenie godziny) i o której po odbiór podjedzie autokar i jak jak będzie oznaczony. W apce też zgłaszanie wszelkich problemów.
Podczas naszej imprezy również korzystaliśmy z apki.
Lecieliśmy już kilka razy z tym biurem, ale nigdy nie było żadnego przedstawiciela na lotnisku w Katowicach. Natomiast na lotniskach docelowych był za każdym razem.
Po wyczytanych informacjach znajdujących się w opisie oferty myśleliśmy, że na lotnisku w Heraklionie nikogo z biura nie będzie, ale byliśmy mile zaskoczeni, gdy idąc do wyjścia z lotniska ujrzeliśmy przedstawicielki biura na swojej drodze. Właśnie z materiałów otrzymanych na lotnisku dowiedzieliśmy się, kiedy jest spotkanie z rezydentem w naszym hotelu.
Apka jak dla mnie jest fajna i zdecydowanie lepsza niż wielkie segregatory, w których rezydenci umieszczali w czasach przedapkowych informacje organizacyjne. Nieraz musieliśmy szukać w hotelach miejsc, w których się te segregatory znajdowały.