Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

koszty porady Chorwacja własnie wróciłem

Miejsce na najczęstsze pytania i rady dla osób początkujących i zapoznających sie z realiami wyjazdu do HR. Jeśli jedziesz pierwszy raz, nie wiesz co zabrać, jaką trasę wybrać ... to tutaj szukaj pomocy.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
KajkaSamograjka
Globtroter

Nieprzeczytany postnapisał(a) KajkaSamograjka » 03.08.2013 10:49

Romano300 napisał(a):Będąc w Chorwacji nie spotkałem żywności ekologicznej, być może jest ale nie udało mi się.
Jajka w sklepach mają w jednym tylko rodzaju i to zapewne klatkowych, więc ceny porównujmy do polskiej żywności ale nie ekologicznej.

Jeżdżę tam od 13-tu lat. Jaja kupuję od gospodyni, której kury widzę z mojego balkonu - łażą ptaszyska po wsi i jedzą to co natura dała. Warzywa i owoce kupuję na targu od babć a nie od włoskich plantatorów. Koper, tymianek i rozmaryn rosną na dziko. Figowce i drzewa laurowe też. Co do cen wody mineralnej. Owszem, jest dużo droższa niż u nas. Tylko kto ją tam kupuje w dużych ilościach skoro woda w kranie jest zdatna do picia?
Jeśli i w Polsce i w Chorwacji kupujesz żywność wyłącznie w marketach, to faktycznie poza różnicą w cenie nie dostrzeżesz nic innego, bo Hiszpańskie brzoskwinie z plantacji smakują tak samo- czy kupione w Lidlu w Polsce, czy w Lidlu w Chorwacji.
Kiepura
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Kiepura » 03.08.2013 11:29

KajkaSamograjka napisał(a):Jaja kupuję od gospodyni, której kury widzę z mojego balkonu - łażą ptaszyska po wsi i jedzą to co natura dała.

Jakbym chciał mieć widok z balkonu na łażace kury to bym pojechał do Pcimia (choć w Pcimiu z kurami też już ubogo).