Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Korki po drodze nad Adriatyk i jak ich uniknąć...

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
bonovox75
Croentuzjasta
Posty: 186
Dołączył(a): 05.06.2017

Nieprzeczytany postnapisał(a) bonovox75 » 11.07.2017 21:34

gigi napisał(a):Moim zdaniem pipidówy i zakrętasy to tylko na jazdę w dzień dlatego wyjątkowo w tym roku rozważam jazdę przez Lubawkę lub Boboszów, w inne lata jak jeździłem zawsze na noc to pomimo, że jestem spod Zielonej Góry wybierałem A4-A1-Ostrava-Brno... Raz dałem się skusić na Zawidów\Liberec\Praga\Brno i to była masakra, może jeszcze kiedyś wypróbuję przez Dojczland.
Znajomi tak jeżdżą: Zielona Góra-Bolesławiec-Drezno-Monachium-Liubljana-Split, daleko ale nie martwią się Wiedniem, Lućko i czy objeżdżać Słoweńskie cesty...


Skoro jedziesz z ZG, to masz po drodze na dzień dobry remonty na S3 aż po samą Legnicę. Zatem moja propozycja to jedziesz 3 aż do Prochowic. Potem odbijasz na Jawor. Dalej wpadasz na A4 prawie do Wrocławia. Przed Wrocławiem uciekasz na S8 na Kudowę. Potem proponuję przez Kłodzko na 33 w stronę Boboszowa. Dalej Stity - Svitavy - Brno - Rajhrad (tutaj możesz zdecydować, czy do końca CZ jedziesz bezwinietowo, czyli odbijasz drogą 425 wdłuż autostrady 2 aż do Brzecław. Granica CZ-A i drogą 47 dojeżdżasz do 7 a potem A5. Wiedeń i w dół aż do Ilz. Tutaj znów możesz zdecydować, czy nie przejechać objazdem Słowenię. temat opisany tutaj:

ominiecie-autostrady-w-sloweni-przez-bad-radkersburg-i-ormoz-t28480.html