Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Korki po drodze nad Adriatyk i jak ich uniknąć...

Którędy jechać? Ile zajmuje pokonanie trasy? Na jakich odcinkach drogi są płatne? Gdzie przekraczać granice? Nocować po drodze czy nie? A jeśli tak, to gdzie? Co zabrać w podróż, na co uważać, jak się zachowywać, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. Gdzie nie warto tankować i co z LPG.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ZAQ_12
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) ZAQ_12 » 22.07.2016 18:15

Brutaka oczywiście masz rację, można przelecieć płynnie i bez żadnych przypadków, wszystko zależy od dnia i użytkowników drogi :D . Niemniej jednak zatory i kolizje na A4 są często, co wiem, bo jeżdżę tą trasą. Może nie często, ponieważ nie jestem zawodowym kierowcą, jednak na tyle często, aby mieć wyrobioną opinię :D Nie raz i nie dwa stałam w mega korku w okolicach Wrocławia.
ZAQ_12
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) ZAQ_12 » 22.07.2016 18:17

A co do jakości nawierzchni w pełni się zgadzam :D

Ostatnim razem rozkładali nawet wodę mineralną w skrzynkach dla tych, którym zapasy się już skończyły :lol:
FUX
Weteran

Nieprzeczytany postnapisał(a) FUX » 22.07.2016 18:24

ZAQ_12 napisał(a):Z reguły jeździmy przez Boboszów, raz tylko jechaliśmy przez A4 i A1.

Plusy przez Boboszów: krócej, droga względna, bez korków w Polsce i w Czechach aż do okolic Brna.
Minusy przez Boboszów: Na początku w Czechach straszne serpentyny, córka zawsze ma mdłości :D

Plusy przez A4: lecisz cały czas autostradą
Minusy: jak trafisz na korek (roboty drogowe na przykład - tak jak my) to od samego początku podróży jesteś czasowo "w plecy". A4 znana jest również z bardzo częstych kolizji drogowych, które powodują mega zatory.

Nam bardziej jednak odpowiada trasa przez Boboszów.