Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Klub Miłośników Wyspy Brač

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
ELIMAR
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) ELIMAR » 17.04.2024 22:08

Cześć,
Jeżdżę do Graccinów od lat.
Jak do tej pory i co mi wiadomo to grila obsługuje właściciel i nie pali się tam brykietem.
Z tego co pamiętam to chyba gril jest dodatkowo płatny i jest to zapisane w regulaminie użytkowania apartamentów.
Jak byłam tam przez kolejnych 10 lat to nikt z gości nie korzystał z grila więcej niż 1 raz na pobyt, bo to nie jest żadną atrakcją w tak pięknym miejscu.
Ale to całkiem indywidualna sprawa i do dogadania z Ennio.
Na tarasie to zawsze kwitnie życie towarzyskie i nocne rozmowy:) byle nie zakłócać ciszy nocnej i spokoju innych gości i gości w domach obok.
Jak wszędzie cisza nocna obowiązuje - to wszystko jest w regulaminie :)
Przez tyle lat pobytu u Graccinów raz tylko mieliśmy rozwrzeszczanych sąsiadów i dzieciaki biegające po północy po tarasach gości i uwierz mi to wcale nie było fajne :(
Gospodarz nie musiał interweniować , interweniowali inni goście.

Jeśli mogę spytać to który apartament wynajmujesz?
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji to pisz na PW. Chętnie odpowiem i podpowiem :)
Popatrz też do folderu KLUB MIŁOSNIKÓW POVLJI - tam znajdziesz dużo wiadomości i wskazówek co do pobytu , atrakcji i miejsca.
Pawel41Rz
Autostopowicz

Nieprzeczytany postnapisał(a) Pawel41Rz » 18.04.2024 10:39

Witam,