wojstar napisał(a):bartekss napisał(a):komarów brak, a jedyne osy jakie widziałem to na arbuzach sprzedawanych w warzywniaku na przeciwko Studenac...
Na przeciwko Studenac? Chyba Konzum (mozliwe że otworzyli drugi Studenac).
wojstar napisał(a):bartekss napisał(a):komarów brak, a jedyne osy jakie widziałem to na arbuzach sprzedawanych w warzywniaku na przeciwko Studenac...
AdamBeata napisał(a):Szykuje mi się mała zmiana planów wakacyjnych w tym roku (lekki odpoczynek od Cro) i zwalnia mi się miejscówka na Peljesacu. Jeżdżę do tego gospodarza od kilku lat, świetni ludzie i odlotowa miejscówka.
Chciabym aby ktoś skorzystał bo naprawdę warto, a nie chcę zostawić gospodarza na lodzie w tym roku.
Miejscowość Dingać-Borak, data 3-19 sierpień.
Dla tych co mają albo planują jakiś sprzęt pływający:
Dom nad samą wodą, po schodkach schodzimy prosto na wybetonowany taras. Gospodarz ma boję 15m od brzegu przy której każdego roku cały pobyt mam przyczepioną łódkę. Nawet zdjęcie pewnie z jego łódki było robione.
Okolica bajeczna i świetna baza wypadowa na Mljet i Korculę. Obok w Trsteniku porządny slip i kapitanat. Można też się z plaży na miejscu zwodować.
Idealne miejsce dla niedużych pontonów i łódeczek. Okolica mało ruchliwa więc nie ma spędów łodzi i żadnych kontroli. W okolicy kilka dzikich plaż na których można zupełnie intymnie poobcować z naturą.
Apartament bardzo przyzwoity z tarasem nad wodą. Sypialnia z dużym łóżkiem i mały salonik z aneksem i wersalką (powiedzmy dla dwójki dzieci).
Info na priv -podam telefon.
DeJaVu napisał(a):wojstar napisał(a):bartekss napisał(a):komarów brak, a jedyne osy jakie widziałem to na arbuzach sprzedawanych w warzywniaku na przeciwko Studenac...
Bartekss prawdę piszę Studenac naprzeciwko boiska.
Jest taki i to już od dawna.
Napewno od 3 lat.
Chyba dawno byłeś Wojstar???
Aldonka napisał(a):Zgadza się, na przeciwko Studenaca od lat jest stragan z owocami i warzywami.