Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Klub Miłośników Półwyspu Pelješac

W Chorwacji jest mnóstwo wartych zobaczenia miejsc. Zwiedzanie lub wypoczynek, albo i jedno, i drugie? Byłeś gdzieś lub chcesz się dowiedzieć czegoś od innych? To właśnie tutaj możesz to zrobić.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
maluszek
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) maluszek » 06.06.2014 08:34

Bocian napisał(a):
maluszek napisał(a):Tak jest Panie Kapitanie :mrgreen: zapisane, zapamiętane.... :D

Trochę zaniżyłaś ale dam radę :)
Piszę, że w lewo bo w prawo tylko przepaść do morza :)

ja kobieta więc nie znam się na tych stopniach... :lol: Mam nadzieję, że kara nie będzie zbyt surowa :mrgreen:
Bocian
zbanowany

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 06.06.2014 08:36

No KS za to nie ma :lol: Wypijesz dwie butelki Plavca od Bobo i będzie git :)
maluszek
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) maluszek » 06.06.2014 08:41

Bocian napisał(a):No KS za to nie ma :lol: Wypijesz dwie butelki Plavca od Bobo i będzie git :)

z przyjemnością taką karę zniosę :D
piamir
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) piamir » 06.06.2014 12:19

Wspomnienia z Kuny
Załączniki:
słodziaki.jpg
pomnik JP II w Kunie.jpg
osiołki.jpg
klasztor w Kunie1.jpg
klasztor w Kunie.jpg
Sylwetka...
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) Sylwetka... » 06.06.2014 12:26

Oki. :D Wracając do tematu miejsca znane i nieznane, :oczko_usmiech: to znalazłam : Uvala Sapavica (nazwę cytuję :wink: )

Uvala Sapavica.jpg

czy dotarł tam może ktoś z Was?, jak z ew. dojazdem czy raczej z buta "cza"? Wygląda zachęcająco, a może tylko tak wygląda :roll:

W tym miejscu mniej więcej trzeba skręcić w lewo na Tomislavovacna lub troszkę wcześniej :roll: (mam nadzieję że link zadziała )

https://www.google.com/maps/@42.872158, ... R0yTTw!2e0