Pääkäyttäjä napisał(a):Poprawia się, schodów do Brna prawie nie ma Ale, żeby nie było różowo - korkuje się przejazd przez Brno na wysokości Avionu/Ikei (czyli węzeł D1 z D2) bo kopią przy węźle obok Futurum (droga na Mikulov). W związku z tym, jadąc do Wiednia, czmychnąłem na Břeclav a tam... w paru miejscach zwężenia i ograniczenie do 80 km/h. Ale wcześniej, na wysokości OC Olympia, na rogatkach Brna - to samo... i końca temu nie widać
Austria - to nie miejsce na to, ale... za "naszą" ulubioną OMV'ką w Wilfersdorfie, Austriacy przesunęli kawałek drogi - między właśnie Wilfersdorfem a Schrickiem. Jedzie się nowiutkim ale wąskim i krętym asfaltem. Tu też trafiłem na zepsutego kampera Stoi się, i stoi, i stoi... a TIRy to środkiem jadą bo ledwo-ledwo się w zakrętach mieszczą. Jest też nowy bypass kilka km wcześniej.
macvw napisał(a):Tak czytając Twoją wiadomość zastanawiam się, czy za 2 miesiące po raz kolejny /piąty/ nie jechać przez Zwardoń na Słowację. Ode mnie różnica na korzyść Czech jest nie całą godzinę /tak pokazuje wujek google/, ale na Słowacji, na autostradzie zero ruchu, zero dziur, zero korków i zero robót drogowych...
Pääkäyttäjä napisał(a):macvw napisał(a):Tak czytając Twoją wiadomość zastanawiam się, czy za 2 miesiące po raz kolejny /piąty/ nie jechać przez Zwardoń na Słowację. Ode mnie różnica na korzyść Czech jest nie całą godzinę /tak pokazuje wujek google/, ale na Słowacji, na autostradzie zero ruchu, zero dziur, zero korków i zero robót drogowych...
Wiedeń niestety też mocno rozkopany, np. poprawiają tunele, w wielu miejscach trwa wymiana nawierzchni tudzież budowanie nowych elementów infrastruktury. Gadałem z kolegą, który śmigał dzień później najpierw do Mikulova a potem do Wiednia - tra-ge-dia, ruch przez Mistelbach i Poysdorf - jeden długi, prawie stojący sznurek aut.
macvw napisał(a):To, co piszesz o Wiedniu dotyczy przejazdu od strony Czech. Pewnie od Bratysławy tego problemu nie ma.
Pääkäyttäjä napisał(a):macvw napisał(a):To, co piszesz o Wiedniu dotyczy przejazdu od strony Czech. Pewnie od Bratysławy tego problemu nie ma.
W tamtą stronę jechałem przez Břeclav. Muszę popytać moje dwie bratysławskie wtyczki, jak tam u nich. Wiem, że w Bratce dużo się asfaltuje ale dotyczyło to miasta.
macvw napisał(a):Nie no Damian, nie mam zamiaru jechać przez centrum Bratysławy . Asfalt na autostradzie, na Słowacji, czy na samej tzw. obwodnicy Bratysławy jest tak samo dobry /równy/, jak na "mojej" A1
Pääkäyttäjä napisał(a):Poprawia się, schodów do Brna prawie nie ma Ale, żeby nie było różowo - korkuje się przejazd przez Brno na wysokości Avionu/Ikei (czyli węzeł D1 z D2) bo kopią przy węźle obok Futurum (droga na Mikulov). W związku z tym, jadąc do Wiednia, czmychnąłem na Břeclav a tam... w paru miejscach zwężenia i ograniczenie do 80 km/h. Ale wcześniej, na wysokości OC Olympia, na rogatkach Brna - to samo... i końca temu nie widać
Austria - to nie miejsce na to, ale... za "naszą" ulubioną OMV'ką w Wilfersdorfie, Austriacy przesunęli kawałek drogi - między właśnie Wilfersdorfem a Schrickiem. Jedzie się nowiutkim ale wąskim i krętym asfaltem. Tu też trafiłem na zepsutego kampera Stoi się, i stoi, i stoi... a TIRy to środkiem jadą bo ledwo-ledwo się w zakrętach mieszczą. Jest też nowy bypass kilka km wcześniej.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi