Nie wiem z którego roku są zdjęcia na google maps ale płyty aż miło
Może być tylko gorzej z roku na rok aż do czasu zalania tego porządnym asfaltem.
kaeres napisał(a):Nie wiem z którego roku są zdjęcia na google maps ale płyty aż miło
Może być tylko gorzej z roku na rok aż do czasu zalania tego porządnym asfaltem.
paulr napisał(a):Droga taka sama jak w latach 90 byla ze slaska przez opole wroclaw do olszyny,w tamtych czasach jezdzilismy tam z rodzicami kilka razy w roku cinquecentem i jedyny efekt bylo stukanie .
FUX napisał(a):paulr napisał(a):Droga taka sama jak w latach 90 byla ze slaska przez opole wroclaw do olszyny,w tamtych czasach jezdzilismy tam z rodzicami kilka razy w roku cinquecentem i jedyny efekt bylo stukanie .
Nijak nie można porównywać drogi Olszyna-Wrocek z tą w Czechach.
Czeska jest gładka, jak szyba...
Czy to w chwili obecnej w obu kierunkachFUX napisał(a):Czeska jest gładka, jak szyba...
robo111 napisał(a):Jakość autostrady w Czechach powoduje, że na nic zdaje się nasza nowa A 1. Dlatego wybieram Cieszyn i dalej na Zilinę i Bratysławę. Moja rodzina stwierdziła, że woli jechać nad Bałtyk niż przeżyć jeszcze raz czeskie płyty. Dopaliły nam te płyty strasznie. Prawdopodobnie taki sam rodzaj autostrady jest na odcinku Brno - Bratysława.
krakuscity napisał(a):Czy na całej tej trasie w Czechach są tylko płyty betonowe?
krakuscity napisał(a):Dzięki , z tego co widzę to ponad 250km a Nissan QQ ma głośne zawieszenie więc chyba pozostanie mi opcja jazdy w obie strony z pominięciem Czech ( Kraków , Wrocław , Drezno, Norymberga) Kilometrowo , czasowo i finansowo wychodzi bardzo podobnie.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi