sito_zabrze napisał(a):KrzysTurbo napisał(a):[code][/code]Pääkäyttäjä napisał(a):Bo ten silnik miał spełniać normy EURO 5 a nie być mocniejszy i oszczędniejszy czy cóś I jak na następcę 2.5T to słabo - o jeden cylinder mniej No i niestety - w efekcie mocniejszego poganiania, spali więcej.
Silniki Forda po prostu są cienkie.
Na szczęście 2.5T to silnik volvo
Rafi70 napisał(a):bo najlepszy silnik "forda" to 2.0 Tdci
Rafi70 napisał(a):bo najlepszy silnik "forda" to 2.0 Tdci
64669MK napisał(a):witam mam pytanie moze dziwne czy warto sie wybrac na chorwacje autem bez klimatyzacji planuje to zrobić noca wiem ze tam jest upał do miejscowosci NIN
64669MK napisał(a):witam mam pytanie moze dziwne czy warto sie wybrac na chorwacje autem bez klimatyzacji planuje to zrobić noca wiem ze tam jest upał do miejscowosci NIN
tompif napisał(a):Witam
a czy ktoś jechał Koleosem 2.0dci - jazda super ale chciałbym porównac realne spalanie w trasie
u mnie ok. 9,4 l/100 przy max 140 na autostradzie i normalnej jezdzie
SimonNysa napisał(a):Kolosalne spalanie. Mój passacik b6 140km na tempomacie średnio 140- 170 i spalanie ok 6,5litra. Potwierdza się tylko to że na renault to tylko arystokrację stać nie dość że co chwilę lubi się na lawecie karnac to jeszcze wypić dużo lubi hehe
SimonNysa napisał(a):Kolosalne spalanie. Mój passacik b6 140km na tempomacie średnio 140- 170 i spalanie ok 6,5litra. Potwierdza się tylko to że na renault to tylko arystokrację stać nie dość że co chwilę lubi się na lawecie karnac to jeszcze wypić dużo lubi hehe