Pääkäyttäjä napisał(a):Sześć lat posiadania prawka i szóste auto w mym posiadaniu (oprócz Seata, którego mam od 4 lat).
Teraz za główną gablotę robi Mondeo IV z 12.2008 z silnikiem 1.8 TDCi 125 KM, sprzęgnięty z sześciobiegową skrzynią.
Mój drugi diesel w życiu (jedyny jak dotąd to tylko SDI...) i obym po namowie znajomego, nie narzekał.
nowy100 napisał(a):Też się takim wybieram, tylko że nie kombi. Z salonu wyszedł 31-12-2008 Wierzę, że nie zawiedzie. Tylko prawko mam trochę dłużej (24 lata). Sama jazda tym autem naprawdę nie męczy.
simon174 napisał(a):Od 2010r zaczęła się nasz przygoda z Chorwacją,pierwszy był Pisak, później Tribunji, Hvar, Omniś, Drvenik(Gornja Vala)i w 2015r Orebic. Toyota Corolla sedan 03r do 2016r. Jadąc do pracy 07.06.16r gościu skasował na szczęście moje, tylko auto i już zaplanowane wczasy na Korcule na lipiec 2016 legły w gruzach. Ale tego samego roku zakupiliśmy Toyote Avensis 2006r Kombi 1.8 benzyna granatowa i to co było do zrealizowania rok temu zaczynamy od 01.07.2017r będzie sie działo.
Sol-Wagon napisał(a):simon174 napisał(a):Od 2010r zaczęła się nasz przygoda z Chorwacją,pierwszy był Pisak, później Tribunji, Hvar, Omniś, Drvenik(Gornja Vala)i w 2015r Orebic. Toyota Corolla sedan 03r do 2016r. Jadąc do pracy 07.06.16r gościu skasował na szczęście moje, tylko auto i już zaplanowane wczasy na Korcule na lipiec 2016 legły w gruzach. Ale tego samego roku zakupiliśmy Toyote Avensis 2006r Kombi 1.8 benzyna granatowa i to co było do zrealizowania rok temu zaczynamy od 01.07.2017r będzie sie działo.
mega wygodne i pakowne auto...
endryu napisał(a):Właśnie teraz może być ostatni czas na zakup nowego lub używanego diesla...
luk006 napisał(a):endryu napisał(a):Właśnie teraz może być ostatni czas na zakup nowego lub używanego diesla...
Nieco poza tematem, ale wczoraj odbierałem mojego służbowego Peugeota z serwisu po naprawie klimy, a obok serwisant wyceniał naprawę Peugeota 308 1,6 HDI. Rok samochodu 2011, przebieg 113 tys. W samochodzie padł wtryskiwacz na jednym z cylindrów. Koszt nowego 1500 zł., koszt regenerowanego 800 zł. Do tego diagnostyka silnika, dodatkowe części (przewód paliwowy, nakrętka, podkładka itp.) Suma summarum właściciel będzie o 2300 zł. lżejszy przy wariancie z regenerowanym wtryskiem. Lepiej byłoby przehulać w Chorwacji taką sumkę...
Ja w każdym razie serdecznie dziękuję za klekota...
pablo2222 napisał(a):luk006 napisał(a):endryu napisał(a):Właśnie teraz może być ostatni czas na zakup nowego lub używanego diesla...
Nieco poza tematem, ale wczoraj odbierałem mojego służbowego Peugeota z serwisu po naprawie klimy, a obok serwisant wyceniał naprawę Peugeota 308 1,6 HDI. Rok samochodu 2011, przebieg 113 tys. W samochodzie padł wtryskiwacz na jednym z cylindrów. Koszt nowego 1500 zł., koszt regenerowanego 800 zł. Do tego diagnostyka silnika, dodatkowe części (przewód paliwowy, nakrętka, podkładka itp.) Suma summarum właściciel będzie o 2300 zł. lżejszy przy wariancie z regenerowanym wtryskiem. Lepiej byłoby przehulać w Chorwacji taką sumkę...
Ja w każdym razie serdecznie dziękuję za klekota...
W zeszłym roku naprawa dwóch wtryskiwaczy (przelewały) w 1,6 HDI kosztowała mnie 240 zł. W serwisie też wyceniali wymianę.
Po naprawie samochód dojechał i wrócił z Chorwacji. Wtryskiwacze cały czas suche, sprawdzam profilaktycznie co jakiś czas.
Citroen xsara picasso 12 lat, w tym roku piąty raz jedzie na wyprawę do Cro.
GrandeCzewa napisał(a):W tym roku jadę BMW serii 5 E61 525d
Zawsze bezawaryjne wyjazdy i powroty, jestem mechanikiem i dość skrupulatnie sprawdzam i serwisuję swoje auto - nie tylko przed wyjazdem.
te kiero napisał(a):to powodzenia, choruje na nią, ale ostatnio kilka osób mnie do niej zniechącało z uwagi na awaryjność i wysokie koszta naprawy
GrandeCzewa napisał(a):te kiero napisał(a):to powodzenia, choruje na nią, ale ostatnio kilka osób mnie do niej zniechącało z uwagi na awaryjność i wysokie koszta naprawy
Większość egzemplarzy na rynku ma przebiegi na szafie 250-280 tyś i 500 w pamięci. Ciężko w takim aucie o bezawaryjność i niskie koszty utrzymania.