Sol-Wagon napisał(a):co to znaczy słaby kierowca?:)
chyba to nie ten kto jeździ do Chorwacji:)
Bocian napisał(a):jara napisał(a):Ja nie wyrażam się negatywnie, bo nawet nie miałem okazji takim jeździć. Dieslami tak.
Te turbiny to przerost formy nad treścią
Jak ktoś jest słabym kierowcą to i turbina nie pomoże
darek1 napisał(a):Diselek he, he z turbinką. Tylko czekać na zatarcie turbiny, zapchanie wtryskiwaczy, uszkodzenia koła dwu masowego, zerwanie paska rozrządu albo wymianę głowicy. Ciągle słyszę jęki posiadaczy nowoczesnych diesli. Benzyna to benzyna - szlag nie trafi takiego auta. Wszyscy mechanicy mówią nie bierz Pan diesla. Powodzenia posiadacze turbo doładowanych diesli Życzę jak najmniej przypadków korzystania z ubezpieczenia ASistance
jara napisał(a):
Ja piszę o turbinie jako o dodatkowym elemencie, który może ulec awarii. Nieumiejętne jej użytkowanie może do tego doprowadzić. Słaby kierowca to i w testarosie nie da rady, a dobry to na łysej kobyle pojedzie
Bocian napisał(a):Sol-Wagon napisał(a):co to znaczy słaby kierowca?:)
chyba to nie ten kto jeździ do Chorwacji:)
Jak to co znaczy? Słaby to taki co nie jeździ szybko i bezpiecznie Dokąd to nie jest istotne
ruwado napisał(a):ruwado napisał(a):2008 - 2014 - 7 wyjazdów była Octavia I 1.6 z klimą.
W tym roku pojedzie Octavia III 1.2. Już podobno zjechała z taśmy. Na początku marca odbiór.
to będzie ona - na razie czeka na placu na odbiór
ruwado napisał(a):ruwado napisał(a):ruwado napisał(a):2008 - 2014 - 7 wyjazdów była Octavia I 1.6 z klimą.
W tym roku pojedzie Octavia III 1.2. Już podobno zjechała z taśmy. Na początku marca odbiór.
to będzie ona - na razie czeka na placu na odbiór
to już nie na placu - jesteśmy w domu!!!!! i jedziemy w tym roku do Cro - pierwszy raz
(po 7 latach poprzedniczki octavii I)