Niedzwiad napisał(a):Benzyniakiem robie 4tyś.km miesięcznie. Bo za free. Dieslem góra 1000km bo za swoje.
Uważaj bo cię społeczny podpierdalacz przytnie A raczej dwóch
Niedzwiad napisał(a):No ale diesle ładnie pracują i cicho. A to mnie przekonuje. Co prawda nie znam się kompletnie na tych silnikach. Na benzynowych też nie. Ale jako laik mam porównanie jak się zbiera prywatny diesel i firmowy benzyniak przy zachowaniu podobnej mocy w KM. Diesel wygrywa. Zrywny i cichszy. Benzyniakiem robie 4tyś.km miesięcznie. Bo za free. Dieslem góra 1000km bo za swoje. Zauważyłem jedną zależność. Diesel w mieście pali mi tyle samo co benzyniak. Benzyniaka katuję a diesla nie ale i tak jest szybszy. Wkurza mnie że benzyniaka trzeba dusić na obrotach żeby ładnie przyspieszał. Diesel raz dwa się zbiera. Ale jak kolega ma to samo auto w benzynie gdzie chyba jak dobrze pamietam ma 30koni więcej to już problemów nie ma. Silnik chodzi cichutko i nie musi go dusić
jara napisał(a):Niedzwiad napisał(a):No ale diesle ładnie pracują i cicho. A to mnie przekonuje. Co prawda nie znam się kompletnie na tych silnikach. Na benzynowych też nie. Ale jako laik mam porównanie jak się zbiera prywatny diesel i firmowy benzyniak przy zachowaniu podobnej mocy w KM. Diesel wygrywa. Zrywny i cichszy. Benzyniakiem robie 4tyś.km miesięcznie. Bo za free. Dieslem góra 1000km bo za swoje. Zauważyłem jedną zależność. Diesel w mieście pali mi tyle samo co benzyniak. Benzyniaka katuję a diesla nie ale i tak jest szybszy. Wkurza mnie że benzyniaka trzeba dusić na obrotach żeby ładnie przyspieszał. Diesel raz dwa się zbiera. Ale jak kolega ma to samo auto w benzynie gdzie chyba jak dobrze pamietam ma 30koni więcej to już problemów nie ma. Silnik chodzi cichutko i nie musi go dusić
Ale doładowanie masz tylko w dieslu?
Dbaj o diesla, bo już benzyniakiem, jak napisał Bocian, nie pojeździsz