Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Jakim autkiem do Cro?

Wakacje w Chorwacji? Noclegi w Chorwacji? Dojazd do Chorwacji? Wakacje 2025? Podróże po całym świecie?
Serdecznie wszystkich zapraszamy do działu poświęconego przygotowaniom do sezonu wakacyjnego 2025 ツ
Bocian
zbanowany
Re: Jakim autkiem do CRO

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 20.09.2013 14:24

Niedzwiad napisał(a):Benzyniakiem robie 4tyś.km miesięcznie. Bo za free. Dieslem góra 1000km bo za swoje.

Uważaj bo cię społeczny podpierdalacz przytnie :) A raczej dwóch :)
jara
Koneser

Nieprzeczytany postnapisał(a) jara » 20.09.2013 14:27

Niedzwiad napisał(a):No ale diesle ładnie pracują i cicho. A to mnie przekonuje. Co prawda nie znam się kompletnie na tych silnikach. Na benzynowych też nie. Ale jako laik mam porównanie jak się zbiera prywatny diesel i firmowy benzyniak przy zachowaniu podobnej mocy w KM. Diesel wygrywa. Zrywny i cichszy. Benzyniakiem robie 4tyś.km miesięcznie. Bo za free. Dieslem góra 1000km bo za swoje. Zauważyłem jedną zależność. Diesel w mieście pali mi tyle samo co benzyniak. Benzyniaka katuję a diesla nie ale i tak jest szybszy. Wkurza mnie że benzyniaka trzeba dusić na obrotach żeby ładnie przyspieszał. Diesel raz dwa się zbiera. Ale jak kolega ma to samo auto w benzynie gdzie chyba jak dobrze pamietam ma 30koni więcej to już problemów nie ma. Silnik chodzi cichutko i nie musi go dusić

Ale doładowanie masz tylko w dieslu?
Dbaj o diesla, bo już benzyniakiem, jak napisał Bocian, nie pojeździsz :mrgreen:
Niedzwiad
zbanowany

Nieprzeczytany postnapisał(a) Niedzwiad » 20.09.2013 14:29

jara napisał(a):