luk006 napisał(a):To moze 1,8 TSI 160KM- spalanie niewiele wyższe niż w 1,4 albo 1,4 doposażyć w boxa zwiekszającego moc do 139 KM i moment wzrasta z 200 do 239 Nm i robią się już bardzo przyzwoite parametry, choć nawet bez niego 1,4 pozytywnie zaskakuje.zakup dokonany w kwietniu ubiegłego roku więc na razie nie szukampisałem w innym wątku że zanim kupiłem obecne auto odwiedziłem kilku dealerów i zrobiłem jazdy testowe różnymi autami min Octavią z tym silnikiem 1.4TSI i paskiem CC w mocniejszej wersji(bo jeden dealer je sprzedaje)passat się zbierał czuć to było, natomiast Octavia no dla mnie słabo, trzeba było ją według mnie wkręcać, żeby szła, no takie odczułem wrażenie, poza tym nie przekonują mnie małe silniki na bądź co bądź ciężkie auto, ale z wyżyłowanymi i kucami i momentami, jakby to było takie super to w lambo, porche, czy innych sportowych furach montowali by silniki max 2 litry i zamiast bi-turbo było np quatro-turbo, albo lepiej, według mnie nie ma bata turbina jedna czy druga owszem podkręci moc silnika, ale nie oszukujmy się w jakimś momencie musi być granica, a wszytko idzie o ekologię więc producenci kombinują jak mogą, bo kto kupiłby taką octavie czy paska albo lagunę wersji wolnossącej i pojemności 1.4![]()