woka napisał(a):...Jeździłem na Continentalach ale zużyły się więc kupiłem nowe .... Pirelli P 7 Cinturato ( miały dobrą opinię testową)
Nie kupujcie .. Continentale są o wiele, wiele lepsze ...
woka napisał(a):...opona to opona...
jarku007 napisał(a):woka napisał(a):...Jeździłem na Continentalach ale zużyły się więc kupiłem nowe .... Pirelli P 7 Cinturato ( miały dobrą opinię testową)
Nie kupujcie .. Continentale są o wiele, wiele lepsze ...A podobno
woka napisał(a):...opona to opona...Pozdrawiam .
rapez napisał(a):A ja mam M+S ... wysokie temperatury jakie panują w Chorwacji mogą je uszkodzić (gdzieś o tym czytałem...ale czy na pewno?)
Raschey napisał(a):Tyle że opony całoroczne nie są dobre ani na lato ani tym bardziej na zimę bo jeździ się jak na letnich. O ile na lato jak ktoś jeździ spokojnie to różnicy praktycznie nie ma to nie wyobrażam sobie jazdy na takich oponach w zimę po górach. No ale każdy orze jak może
rapez napisał(a):Raschey napisał(a):Tyle że opony całoroczne nie są dobre ani na lato ani tym bardziej na zimę bo jeździ się jak na letnich. O ile na lato jak ktoś jeździ spokojnie to różnicy praktycznie nie ma to nie wyobrażam sobie jazdy na takich oponach w zimę po górach. No ale każdy orze jak może
Nie zgadzam się. Mam opony całoroczne dobrej firmy, napęd (układ przeniesienia napędu), QD (quadra-drive), i nie ma tu znaczenia dla opon czy to zima czy lato. Jeśli bieżnika jest min. 6mm to w zimie wyjadę pod "każdą" górkę, ruszę na lodzie szybciej niż każdy płaskacz, a w lecie będę "śmigał" tak szybko jak większość pozostałych samochodów.
Plus jest taki. 4-5 lat bez zmiany opon przy przebiegu 15tyś/rocznie.
rapez napisał(a):Raschey napisał(a):Tyle że opony całoroczne nie są dobre ani na lato ani tym bardziej na zimę bo jeździ się jak na letnich. O ile na lato jak ktoś jeździ spokojnie to różnicy praktycznie nie ma to nie wyobrażam sobie jazdy na takich oponach w zimę po górach. No ale każdy orze jak może
Nie zgadzam się. Mam opony całoroczne dobrej firmy, napęd (układ przeniesienia napędu), QD (quadra-drive), i nie ma tu znaczenia dla opon czy to zima czy lato. Jeśli bieżnika jest min. 6mm to w zimie wyjadę pod "każdą" górkę, ruszę na lodzie szybciej niż każdy płaskacz, a w lecie będę "śmigał" tak szybko jak większość pozostałych samochodów.
Plus jest taki. 4-5 lat bez zmiany opon przy przebiegu 15tyś/rocznie.
Powrót do Samochodem - trasy, noclegi, przepisy, uwagi