marco156 napisał(a):Próbowałem jeździć na google maps ale zdecydowanie wolę mojego poczciwego tom toma przyklejonego do przedniej szyby Nigdy mnie nie zawiódł, doprowadza mnie zawsze tam gdzie chcę wręcz idealnie. Jeden będzie zaraz krytykował tom toma, drugi napisze, że woli google maps. Kwestia jak komu wygodnie i co kto lubi. Ważne w tym wszystkim żeby nawigacja doprowadziła nas tam gdzie chcemy dojechać
kadetdudi napisał(a):Nie wiem jak w tej chwili jest z tradycyjnymi nawigacjami, bo sam jeżdżę od wielu lat na Google Maps. Ale fajną funkcją w Google Maps jest natężenie ruchu i propozycja ominięcia korka. No i aktualizacja jest darmowa i zawsze na czasie.
pamix napisał(a):Tradycyjna nawigacja ma jedną niepodważalną cechę której nie ma nowoczesny smartfon - nie obciąży Cię kosztami w krajach spoza UNII (i nie tylko) jeśli tego drugie odpowiednio wcześniej nie odłączysz od aktualizacji itp. Warto o tym pamiętać jadąc do Albanii czy Szwajcarii.
pamix napisał(a):Tradycyjna nawigacja ma jedną niepodważalną cechę której nie ma nowoczesny smartfon - nie obciąży Cię kosztami w krajach spoza UNII (i nie tylko) jeśli tego drugie odpowiednio wcześniej nie odłączysz od aktualizacji itp. Warto o tym pamiętać jadąc do Albanii czy Szwajcarii.
sviva napisał(a):pamix napisał(a):Tradycyjna nawigacja ma jedną niepodważalną cechę której nie ma nowoczesny smartfon - nie obciąży Cię kosztami w krajach spoza UNII (i nie tylko) jeśli tego drugie odpowiednio wcześniej nie odłączysz od aktualizacji itp. Warto o tym pamiętać jadąc do Albanii czy Szwajcarii.