Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Jaka jest aktualna pogoda w Chorwacji ?

Wybieracie się do Chorwacji, ale macie wątpliwości odnośnie pogody? Czy nie będzie za zimno lub za gorąco? Jak inni znieśli chorwacki klimat?
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
Andzia*
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Andzia* » 17.06.2014 08:33

woojtekg napisał(a):W Zivogosce pojawiają sie niebieskie plamy na niebie, prognozy tez są lepsze, mniej deszczu i trochę slonca, moze nieupalnie,ale na plaze mozna isc. Wczoraj juz byly pierwsze kąpiele.

I tak trzymać - pozytywne myślenie to połowa sukcesu :wink:
dorion
Odkrywca

Nieprzeczytany postnapisał(a) dorion » 17.06.2014 08:49

karin74 napisał(a):W Tucepi bylo slonce i opalanko

Też jestem w Tucepi i powiem że jak jeżdżę od 8 lat do Chorwacji to takiej pogody jeszcze tu nie widziałem. Dzień przed wyjazdem rozmyślałem nad przesunięciem wyjazdu o tydzień ale nie chciałem robić przykrości właścicielom, jeżdżę do nich już 5 rok. A co do wczorajszego słońca to faktycznie było z godzinę między 17-18 a na pewno już tak nie lało jak w niedzielę.
Na temperatury około 30 stopni musimy poczekać do soboty.
Bocian
zbanowany

Nieprzeczytany postnapisał(a) Bocian » 17.06.2014 09:00

Info z Borka. Też wczoraj tam padało a dziś słońce z chmurami. Do czwartku kicha a później lampa w maxa. Mam nadzieję, że to sie spełni bo za dwa miechy jak tam będę to musi być pogoda. Jeśli nie będzie to żądam zwrotu kasy od właściciela. Nie dość, że ich powaliło z cenami to jeszcze pogody nie mają.
Andzia*
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) Andzia* » 17.06.2014 09:06