Witam
To mój pierwszy post na Tym Forum.
Przeczytałem chyba już wszystko o ścieżkach przez Słowenie i mam "
pomroczność jasną"
Któtko mówiąc - naczytałem się nie o "
martwych policjantach" a o policjantach typu "
z nienacka" a na odcinku E59,9 - mały "
objazd pana z łopatą" po czymś co ma "
standard VineToo" i lecą "
w zlew" duże pieniądze na wspomaganie pracy Ich policji...
W związku z tym podzielam obawy Kolegi:
freyu napisał(a):Właśnie o to mi chodziło, czy chytrzy Słoweńcy przypadkiem nie czyhają na takich kombinatorów na tym króciutkim odcinku żeby skasować mandat. A jechał ktoś może w tym roku już tą trasą?
Nikt niestety nie odpowiedział i ani Jego ani moje obawy nie zostały rozwiane.
Rok temu jechałem przez ten Kraj "
... normalnie": Graz - Maribor - Zagreb... - Omiś.
W tym roku i przy tym standardzie który proponują Słoweńcy za 120km w obie strony w cenie 35euro próbuję pojechać tak aby nie stracić kasy na autostrady chorwackie już na tych 120km... a 19/20.06.2009 do Omiś lub Makarskiej dojechać trzeba.
Mam do Was w związku z powyższym pytanie o taką trasę (pomijam Austrię)
:
1 - Mureck (A)
2 - Lenart (SLO)
3 - Ptuj (SLO)
4 - Zavrć (SLO/HR)
5 - Cestica (HR)
6a- Donje Makojiśće (HR) - na autostradę
6b- Varaźdin (HR) - na autostradę
6b - drugi wariant który mi lata po głowie.
Na dole postu txt z AM5.3.0.676 - punkty 1 - 6a
Czy ktoś z Was jechał i może coś powiedzieć o tej ścieżce ?
Ewentualnie jakie zmiany należałoby w niej wprowadzić ?
Bardzo proszę o Wasze uwagi lub wskazanie wątpliwości.
Pozdrawiam
marcin
txt do utworzenia pliku *.atm
______________________________:
_AppVersion=5.3.0.676
_Version=1.0.0.0
ucType=1
ucRoadClass=2
bAvoidTolls=0
bAvoidFerries=0
bAvoidHighways=0
bAllowTaxi=0
fTBFactor3=1.000000
fOptimalSpeedFactor2=0.500000
iUTurnDetour=1000
iMaxUTurnDetour=5000
bIntraStateRoutes=1
bAllowSchengenRoutes=1
iLowHelperDetour=2000
iViaPerimeter=5000
bAllowSmartByPoints=1
fAltDetourFactor=0.200000
Start::iDistanceFromStart=0
Start::ucType=0
Start::iPlaceRadius=0
Start::iPerimeter=0
Start::bVisited=0
Start::ptGeoOrg=46.707700&15.774560
Start::ptGeo=46.707700&15.774560
Start::ptMapOrg=889152 1264615
Start::ptMap=889152 1264615
End::iDistanceFromStart=106028
End::ucType=0
End::iPlaceRadius=0
End::iPerimeter=0
End::bVisited=0
End::ptGeoOrg=46.120420&16.294340
End::ptGeo=46.120420&16.294340
End::ptMapOrg=906478 1293979
End::ptMap=906478 1293979
ByCount=4
0By::iDistanceFromStart=19387
0By::ucType=0
0By::iPlaceRadius=0
0By::iPerimeter=0
0By::bVisited=0
0By::ptGeoOrg=46.576200&15.830450
0By::ptGeo=46.576200&15.830450
0By::ptMapOrg=891015 1271190
0By::ptMap=891015 1271190
0By::ptBackupGeoOrg=46.576160&15.830330
0By::ptBackupGeo=46.576140&15.830330
0By::ptBackupMapOrg=891011 1271192
0By::ptBackupMap=891011 1271193
0By::iBackupPlaceRadius=-2000
0By::iBackupPerimeter=0
1By::iDistanceFromStart=42636
1By::ucType=0
1By::iPlaceRadius=0
1By::iPerimeter=0
1By::bVisited=0
1By::ptGeoOrg=46.419040&15.874760
1By::ptGeo=46.419040&15.874760
1By::ptMapOrg=892492 1279048
1By::ptMap=892492 1279048
1By::ptBackupGeoOrg=46.419040&15.874760
1By::ptBackupGeo=46.419040&15.874760
1By::ptBackupMapOrg=892492 1279048
1By::ptBackupMap=892492 1279048
1By::iBackupPlaceRadius=-2000
1By::iBackupPerimeter=0
2By::iDistanceFromStart=60280
2By::ucType=0
2By::iPlaceRadius=0
2By::iPerimeter=0
2By::bVisited=0
2By::ptGeoOrg=46.388440&16.053620
2By::ptGeo=46.388440&16.053620
2By::ptMapOrg=898454 1280578
2By::ptMap=898454 1280578
2By::ptBackupGeoOrg=46.388420&16.053590
2By::ptBackupGeo=46.388440&16.053620
2By::ptBackupMapOrg=898453 1280579
2By::ptBackupMap=898454 1280578
2By::iBackupPlaceRadius=-2000
2By::iBackupPerimeter=0
3By::iDistanceFromStart=70189
3By::ucType=0
3By::iPlaceRadius=0
3By::iPerimeter=0
3By::bVisited=0
3By::ptGeoOrg=46.357040&16.162520
3By::ptGeo=46.357040&16.162520
3By::ptMapOrg=902084 1282148
3By::ptMap=902084 1282148
3By::ptBackupGeoOrg=46.357060&16.162850
3By::ptBackupGeo=46.357120&16.162730
3By::ptBackupMapOrg=902095 1282147
3By::ptBackupMap=902091 1282144
3By::iBackupPlaceRadius=-2000
3By::iBackupPerimeter=0
WithResults=0