Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Jacy są Chorwaci

Wszystkie rozmowy na tematy turystyczne nie związane z wcześniejszymi działami mogą trafiać tutaj. Zachowanie się naszych rodaków za granicą, wybór kraju wakacyjnego wyjazdu, czy korzystać z biur podróży.
[Nie ma tutaj miejsca na reklamy. Molim, ovdje nije mjesto za reklame. Please do not advertise.]
splićanka
Autostopowicz
Jacy są Chorwaci

Nieprzeczytany postnapisał(a) splićanka » 12.05.2005 14:48

Bok! Nazywam się Jagoda, jestem półpolką, półchorwatką, studiujęna filologę słowiańską i piszę pracę roczną w zakrwsie stereotypów i wizerunków narodowych i etnicznych. Chciałam Wam zadać to pytanie jako Polakom mającym styczność z Chorwatami. Jaki jest dla was przeciętny Chorwat, czym się wyróżnia jako jednostka, a czym sięwyróżnia cały naród lub społeczność (np. Dalmatyńczycy itp.) :)

POZDRAV
dominika
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominika » 13.05.2005 09:07

bok splićanka!

ja Cie tu tylko przywitam, jakbym sie miala wypowiadac na ten temat to bym chyba caly dzien musiala pisac. No interesuje mnie myslenie ludzi ktorzy tu nie mieszkaja tylko mieli stycznosc z Chorwatami na urlopie albo gdzies indziej.
antek
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) antek » 13.05.2005 09:51

splicianka:)
mozna napisać cały katolog !
Nie mam zbytnio czasu na pisanie elaboratów, ale kazdy coś, to nazbierasz spory materiał.
Dalmatyńczycy,(w każdym razie Ci których spotkalismy) mieli prawie wszyscy jedna wspólną cechę!!!
...uwielbiali tańczyć z blondynkami.....
dominika
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) dominika » 13.05.2005 14:25

antek napisał(a):splicianka:)
...uwielbiali tańczyć z blondynkami.....

hahahahaha :lol: ...zwlaszcza z twoja?
e dlatego ja sie farbuje na czerwono :P
Aga32
Podróżnik

Nieprzeczytany postnapisał(a) Aga32 » 13.05.2005 16:16