platon napisał(a):proponuję z tyłu samochodu umocować beczkę tak jak mają to czołgi
JoeF napisał(a):platon napisał(a):proponuję z tyłu samochodu umocować beczkę tak jak mają to czołgi
Ale aby jeździć w ten sposób, trzeba mieć zaświadczenie od przewodniczącego podstawowej organizacji partyjnej o spalaniu 100 litrów na 100 km Lepiej od razu pojechać czołgiem... albo amfibią... nie będzie kłopotów z noclegiem w cieniu blisko morza, nie potrzeba zabierać pontonu... no i bez opłat za kempingi a może uda się nawet bez opłaty klimatycznej....
JoeF napisał(a):platon napisał(a):proponuję z tyłu samochodu umocować beczkę tak jak mają to czołgi
Ale aby jeździć w ten sposób, trzeba mieć zaświadczenie od przewodniczącego podstawowej organizacji partyjnej o spalaniu 100 litrów na 100 km Lepiej od razu pojechać czołgiem... albo amfibią... nie będzie kłopotów z noclegiem w cieniu blisko morza, nie potrzeba zabierać pontonu... no i bez opłat za kempingi a może uda się nawet bez opłaty klimatycznej....
JoeF napisał(a):volumen napisał(a):Z dostępnych modeli na runku polecałbym np. ten:
Nie widzę beczek... po zakupie, trzeba oddać do blacharza... tylko nie zapomnieć o poinformowaniu go, że z tego nie zrobi Suzuki Liana...
ale klimatyzację też mógłby dołożyć
volumen napisał(a):JoeF napisał(a):platon napisał(a):proponuję z tyłu samochodu umocować beczkę tak jak mają to czołgi
Ale aby jeździć w ten sposób, trzeba mieć zaświadczenie od przewodniczącego podstawowej organizacji partyjnej o spalaniu 100 litrów na 100 km Lepiej od razu pojechać czołgiem... albo amfibią... nie będzie kłopotów z noclegiem w cieniu blisko morza, nie potrzeba zabierać pontonu... no i bez opłat za kempingi a może uda się nawet bez opłaty klimatycznej....
Z dostępnych modeli na runku polecałbym np. ten:
volumen napisał(a):To może coś takiego?
JoeF napisał(a):volumen napisał(a):To może coś takiego?
Oooo... coś takiego mi się podoba... zwłaszcza w tej pozycji
trochę można go będzie przerobić... masz może jego specyfikację ?
interesuje mnie spalanie i prędkośc maksymalna, żeby dobrze zaplanować trasę i noclegi... bo pięciu dni pod rząd to nawet na zmianę z żoną nie wytrzymam
volumen napisał(a):JoeF napisał(a):volumen napisał(a):To może coś takiego?
Oooo... coś takiego mi się podoba... zwłaszcza w tej pozycji
trochę można go będzie przerobić... masz może jego specyfikację ?
interesuje mnie spalanie i prędkośc maksymalna, żeby dobrze zaplanować trasę i noclegi... bo pięciu dni pod rząd to nawet na zmianę z żoną nie wytrzymam
Pali niecałe 98 l/100 km, prędkość ok. 23,5 km/h. Długość rozkładanego mostu jakieś 11-15 m. W Chorwacji chyba i tak nie ma szerszych rzek