Re: Ile kosztuje urlop w Chorwacji
napisał(a) kubek_77 » 30.06.2015 14:06
wtopek napisał(a):karin74 napisał(a):Ludzie ja normalnie oszaleję...WTOPEK czy Ty musisz wszędzie wciskać te swoje "trzy grosze" jak ktos pisze Ze 300 zeta dla kogos ma znaczenie to przestań to negować.
Chłopie odpuść - daj innym cieszyć się z wyjazdu i przestań się wymądrzać....
Możesz mnie wyszarzyć, problem?
@wtopek Gorzej jak za twoje "głupie" i złośliwe wpisy wyszarzy cię większość użytkowników tego forum...
będziesz wtedy prowadził bloga, a na dodatek nie będzie on zbyt popularny
Dziwne rzeczy piszesz o cenach za apartament. Jeżdżę do Dalmacji południowej od kilku lat, w tym roku również tam jadę. Co więcej ja jeżdżę w okolice Dubrovnika... i powiem ci tylko tyle, że nie zapłaciłem więcej niż 50E za dobę za 4 osobową rodzinę. W tym roku miałem propozycję wynajęcia całego domu za 90E dla dwóch duuuuuużych rodzin byłby w sam raz. Jednak z sympatii i sentymentu do swoich chorwackich gospodarzy, tego jak nas goszczą, nie zmienię planów i pojadę znów do nich.
Dwa lata temu za apartament na wyspie Lopud w przepięknym miejscu (co prawda nie było to 100m od morza) usłyszałem 60E. W zeszłym roku robiliśmy "researcz" po miejscowościach Popivici i Komaji (też nie jest to 100m od wody) ceny od 25E do 75E za 4 osoby. Apartamentów tam szukałem dla szwagra ze względu na klify i drogę na plaże prowadzącą przez wykute w skałach tunele.
Co lepsze powiem ci, żeby jeszcze bardziej namieszać mam tzw "metę" na apartament w Budapeszcie który za dobę kosztuje 250 zł polskich! Apartament nad samym Dunajem z widokiem z okien na wzgórze zamkowe, nawet nie wiem jak blisko jest mostu łańcuchowego. 2 pokojowy, w starej "stylowej" kamienicy