robertms napisał(a):pabbllo_ldz napisał(a):marekkowalak napisał(a):Może się nie znam, ale wakacje polegają na odpoczynku, a nie na wydaniu jak największej ilości gotówki. Może komuś sprawia przyjemność mieszkanie pod namiotem (bo czemu by nie) zamiast w pięciogwiazdkowym hotelu? A może po prostu ktoś jest oszczędny, zaradny i potrafi sobie zorganizować tanie wczasy? i w ten sposób wypocznie lepiej od tych którzy wydają dużo...
Dla mnie osobiście żadnym wypoczynkiem nie jest all-inclusive i raczej nigdy się na to nie skuszę - to już lepiej bym wypoczął pod namiotem.
Ja tylko dodam że wyjazd pod namiot również wiążę się z kosztami, a w niektórych przypadkach parcela na dobrym kempingu w 1-2 rzędzie od morza to kosztuje ok. 60 euro za dobę za 4 osoby. A i 60 euro może być nieraz mało w sezonie..
Każdy spędza urlop tak jak lubi i za tyle na ile go stać.
Nie jestem amatorem namiotow, ale ceny parceli campingowych faktycznie "rywalizuja" z apartmanami w 1-2 linii.
Ale skoro jest popyt, pewnie rynek sam sie reguluje...
Rafi70 napisał(a):Było już sporo o tym, parcela na kilku kempingach w Cro (takich z basenami i zjeżdżalniami ) jest droższa niż apartament ,ale ci od all inclusive tego nie zrozumieją
robertms napisał(a):Spoko, mi nie robi to żadnej różnicy...
Zdrówka życze i pelnego portfela!
robertms napisał(a):Moze i tak, choc jak mijalem w drodze powrotnej z HR wlasnie PL-campery (rowniez z tablicami CTx...), to wydaje sie, ze to nie taka tania "zabawa"...
Rozumiem wiec takze ceny parceli. Wolny rynek...
Chyba podobna sytuacja, jak na Połwyspie Helskim, campy "wypasione"...
piotrulex napisał(a):robertms napisał(a):Moze i tak, choc jak mijalem w drodze powrotnej z HR wlasnie PL-campery (rowniez z tablicami CTx...), to wydaje sie, ze to nie taka tania "zabawa"...
Rozumiem wiec takze ceny parceli. Wolny rynek...
Chyba podobna sytuacja, jak na Połwyspie Helskim, campy "wypasione"...