Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Ich wysokości - monsunowe księżniczki ;) - Indie 2009

60% ludności świata żyje w Azji. Chiny są tak szerokie, że naturalnie powinny przeciąć do 5 oddzielnych stref czasowych, ale mają tylko jedną - narodową strefę czasową. Obywatele Singapuru, Korei Południowej i Japonii mają najwyższe średnie IQ na świecie.
W Azji znajduje się najwyższy punkt na lądzie – Mount Everest (8848 m n.p.m.) oraz najniżej położony punkt – wybrzeże Morza Martwego (430,5 m p.p.m.). Spośród 10 najwyższych budynków na świecie 9 znajduje się w Azji.
U-la
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) U-la » 04.11.2009 00:02

Dżuleej Zoolki :lol:

Co do tej ceny za hotel Wojtku, to nie mam doświadczenia i się nie orientuję, jak to jest naprawdę. Może masz rację i wszyscy dajemy się kiwać, bo spotkani przez nas Polacy (oczywiście, że będzie o Was też odrobina drodzy Czytacze niezalogowani :lol: ) spali w pensjonatach za 300 rupii. Warunki podobne, ale my nie mialyśmy problemów z wodą czy prądem, a tam się zdarzało. Tak czy inaczej - biały z reguły i tak zapłaci frycowe :D

Plavacu - bedzie jutro (tzn. już chyba jest dziś :lol: ) albo z jutra na pojutrze, bo Wiola się tak rozpędziła, że zaczęła przygotowywać foty "od końca" i dziś już odpadła :lol:

Buberku - ale się śmiałam, bo w Twoim mostarskim kibelku byłam wtedy, kiedy Ty byłeś tutaj :D
To o meczecie wspomnę, kiedy wrócimy do Lehu, a o biżuterii będzie jak pójdziemy handlować :lol: Brudasów chyba nie zdjęłyśmy... Muszę pogrzebać w fotach.

No Leh to nie dziura!!! Dziura tylko w takim sensie, że na końcu świata. Ale cywilizacja prawie pełna! :lol:

To do zaś!!! :D
renatalato
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) renatalato » 04.11.2009 16:58

Super się czyta :lol:
Czekam na to zaś :wink: , tylko nie wiem ile to jest zaś :wink:
Myślę że to całkiem krótko jest :lol:
Vjetar
Legenda