Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Grecja

Do Grecji przynależy około 2500 wysp, ale tylko nieco ponad 150 jest zamieszkana przez ludzi. Grecja słynie z produkcji marmuru, który jest eksportowany do innych państw. Grecja posiada aż 45 lotnisk. Językiem greckim posługiwano się już cztery tysiące lat temu - to jeden z najstarszych języków w Europie.
pawelh
Cromaniak
Re: Grecja - Chalkidiki

Nieprzeczytany postnapisał(a) pawelh » 13.11.2011 17:53

niuniek napisał(a):Witam,
Na dzień dobry zaznaczę, że w temacie "Grecja" jestem nowicjuszem, a że zacząłem się interesować przyszłymi wakacjami, mój wybór tym razem padł na ten kraj, poprzednio kilka razy Cro, raz Bugaria. Poniewaz jestem zwolennikiem jazdy samochodem, na pierwszy raz chcialbym zaliczyc cos stosunkowo blisko. Czytam Wasze posty i wnioskuje, iz Chalkidiki, srodkowy palec, Sithonia bylby dobrym wyborem I tu w koncu moje pytanie o slusznosc wyboru. Kwatera prywatna czy moze bungalows w osrodku lub na campingach, rodzina 3 osobowa. Moze jakies namiary. Z gory dzieki.
Jak kolega dotrze do Grecji to kolejne 200-300 km autostradą nie powinno mieć większego znaczenia tak więc odległością raczej bym się nie martwił.Choć jadąc pierwszy raz miałem podobny dylemat :wink:
bukmacher3
Croentuzjasta

Nieprzeczytany postnapisał(a) bukmacher3 » 14.11.2011 09:39

taurus napisał(a):Ja mam! :)

3 tygodnie w Kiveri aby zwiedzić Grecję starożytną. Plus plażowanie naturalnie.

Pozdrawiam

Skąd wiedziałeś, że planuję tą samą miejscowość. Jeszcze wyjdzie że ten sam apartament, to by było fajnie znowu się spotkać.
Mówią że to telepatia, ale jeszcze nic na priva Ci nie pisałem bo to dopiero listopad, a tu na forum taka niespodzianka.

Pozdrów całą familię.
taurus
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) taurus » 14.11.2011 10:13