napisał(a) krutom » 14.07.2012 23:46
FUX napisał(a):Zawierz bardziej sobie, niż elektronice.
To rada pierwsza.
W tranzycie do Cro, to w zasadzie jest wszędzie prosto i bardzo czytelnie opisane i oznakowane.
Na pewno nie będzie zmian w Polsce w związku z ostatnio oddanymi drogami.
Może jeszcze ktoś ma inne dane lub podpowie.
FUX i tu nie do konca się zgodzę, choć w zeszłym roku postanowiłem Cię sprawdzic i Pakostane okazał się strzałem w dziesiątkę, ale o tym kiedyś w innym wątku.
W zeszłym roku jechałem do Szczecina na AM i musiałem zahaczyć w okolice Poznania.
AM wstepnie wyznaczyla trasę przez A2.
AM legalna, jechałem na traffiku i przed Poznaniem zignorowałem sugestię zjechania na podrzędną drogę. Efekt - pół godziny w korku bo wymieniali asfalt.
Przy nastepnej sugestii zmiany trasy postanowiłem sprawdzić. Zjechałem z A2 na drogi lokalne. Po penym czasie okazało się to słuszne. Lokalne dróżki prowadziły równolegle do A2 i mogłem obserwować biedaków tkwiących w korku, a ja pomykałem spokojnie około 80 km/h bocznymi drogami.
Przy okazji okazało się, ze "słuszna linię ma nasza władza".
Wszedzie nowy asfalt, zero dziur, płynna jazda.
Czasem trzeba zaufać.