napisał(a) bluesman » 27.06.2018 11:18
sebu napisał(a):Witam .
Jadąc na CRO przez Nowy Sącz ,Piwniczna - Koszyce itd . Gdzie najlepiej kupić winietę ,najlepiej na Słowację i Węgry
Pewnie jest to na forum , ale wyjazd w niedziele i w ostatniej chwili zmiana trasy .
TRochę za póxno ale
Ja teraz kupuję na Słowację w Preszowie przy ul. Preszowskiej kawałeczek za MC Donaldem (Lukoil), przy tej ulicy są ze 2 stacje benzynowe. Dotychczas kupowałem w Preszowie na pierwszej stacji po skręcie z nowo wybudowanego ronda na autostradę (ok. 800m od ronda) ale zdażyło się raz, że nie było możliwości kupna. Podejrzewam, że na każdej większej stacji można kupić.
Natomiast na Węgry zawsze kupuję na początku miejscowości Forro ( ok. 25km od granicy ze Słowacją) po zjeździe z niewielkiego wzniesienia. Można się dogadać po polsku. Dobre miejsce na kawę i toaletę
Polecam wszystkim jadącym przez N.Sacz jazdę nie przez Piwniczną, a przez Muszynkę
Jeżdżę od lat wielokrotnie w ciągu roku z Nowego Sącza i wszyscy moi znajomi tak jeżdżą
Jedzie się na Krynicę na Krzyżówce skręca się w lewo na Mochnaczkę/Tylicz
kmusial napisał(a):http://toll-charge.hu/files/document/document/165/W%C4%98GIERSKIE%20E-WINIETY%20INFORMATOR.pdf
Wkleiłem link do oficjalnej informacji o winietach na Węgrzech, z zapisu na dole trzeciej strony wynika że zakup winiety musi nastąpić do 60 minut od momentu kontroli przez kamery, czyli praktycznie jeśli ktoś nie kupi e-winiety na przejściu granicznym, to może to zrobić w ciągu godziny na stacji benzynowej.
krzysiek
Doczytałem jeszcze :
OKRES WAŻNOŚCI E-WINIETY
Uprawnienie tygodniowe: ważne od daty określonej przez kupującego oraz na kolejne 9 dni, czyli łącznie
na 10 kolejno po sobie następujących dni kalendarzowych, do godziny 24:00 dnia dziesiątego.
Uprawnienie miesięczne: ważne od dnia określonego przez kupującego do godziny 24:00 tego samego
dnia (o tym samym numerze) następnego miesiąca. Jeżeli w miesiącu następującym nie ma dnia o takim