Jakoś nikt nie komentowal ani nie wolał, to zaprzestałem
Na pewno warto byłoby wziąć jakoś klimatyczny pensjonat we Wrzeszczu albo Oliwie. Stamtąd SKM na Old Town:)
Jakby co mogę pomóc coś wylukac
piotrf napisał(a):tony montana napisał(a):Jakoś nikt nie komentowal ani nie wolał, to zaprzestałem
Wołałem , usłyszałeś
Komentowanie Twoich zdjęć - tematycznie , dla mnie bomba , technicznie - nie znam się , ale mnie podobają się bardzo
No to jak będzie
Pozdrawiam
Piotr
aga_stella napisał(a):Dzięki za chęć pomocy. Jak się zdecyduję, to będę krzyczeć
Jakoś ostatnio brakuje mi zapału, weny i czego tam jeszcze potrzeba do planowania podróży.
Nawet jakiegoś malutkiego planu nie chce mi robić. Fakt, że muszę od podstaw, bo to rejon mi nieznany.
Jako że latarnie morskie uwielbiam, to rozszerzyłabym to jeszcze o: Nowy Port i port Północny w Gdańsku, Sopot, Władysławowo, Jastarnia, Hel, Rozewe, Stilo, Czołpino. Dalej na Zachód to osobna wycieczka....tony montana napisał(a):4. Szlakiem Latarni Morskich: Rozewie (wczesniej Krynica), Stilo
CROberto napisał(a):Hej, Tony
Fajne plenery...
Czwarte i piąte.... na 5
piekara114 napisał(a):Pięknie, mam nadzieję, że za tydzień na Bałtyk zawitam, bo ten tydzień już sobie odpuściliśmy...Jako że latarnie morskie uwielbiam, to rozszerzyłabym to jeszcze o: Nowy Port i port Północny w Gdańsku, Sopot, Władysławowo, Jastarnia, Hel, Rozewe, Stilo, Czołpino. Dalej na Zachód to osobna wycieczka....tony montana napisał(a):4. Szlakiem Latarni Morskich: Rozewie (wczesniej Krynica), Stilo
aga_stella napisał(a):Dzięki. Trochę mnie zmobilizowałeś do działania.
Bo.... skąd ja ma wiedzieć co to takiego Pachołek Musiałam sprawdzić.
Tak samo - co to - Góra Piratów i Wielbłądzi Garb. Już wiem.
Wreszcie coś zaczęło się lęgnąć.
Mam pytanie odnośnie katedry w Oliwie. Jeśli nie ma koncertu, to warto faktycznie tam iść?
aga_stella napisał(a):Dalsze pytania