zebra--34 napisał(a):Szalony motocyklista
Świetne!
I sytuacyjnie i technicznie
Fatamorgana napisał(a):No ale gdzie ten ruch widać?
W samolotach należy uchwycić strumień spalanego paliwa za maszyną, żeby był efekt.
Ewentualnie rozmyć tło prowadząc obiektywem za (równolegle) lecącą maszyną.
tu przede wszystkim są tragiczne, krzywe poucinane i niechlujne kadry. Od tego trza zacząć. Potem mówić o panoramowaniu, gdzie nie zgodzę się w pełni bo jak panoramować (oprócz śmigłowca gdzie zastosowanie czasu 1/125-/1/250 - przypuszczam, "poruszyłaby" śmigła ) ale na tle gołego niebieskiego nieba jak panoramować samolot który nie zostawia smugi, to samo tyczy się zdjęć lądującego, fotografowanego od tyłu z dala.JacYamaha napisał(a):
Fatamorgana napisał(a):Pasują np. koła z rozmytymi szprychami, śmigła robiące widoczne obroty, natomiast zamrożenie ruchu to jest zamrożenie a nie ruch koleżanko...
i tu się z tobą zgodzę: to nie matematyka i nic nie musi i nic nie należy ptak w locie spokojnie może być zamrożony, bo wiadomo, że nie wisi na lince przyczepioony do chmurki;) jeśli jednak ma on silnik/i śmigłowe to zdecydowanie wydłużyć czas by śmigła się "kręciły"Muliness napisał(a):Fatamorgana napisał(a):Pasują np. koła z rozmytymi szprychami, śmigła robiące widoczne obroty, natomiast zamrożenie ruchu to jest zamrożenie a nie ruch koleżanko...
Kolega bardzo uprzejmy to jest skaza zawodowa;)
Co do tematu ... w tym wątku są wklejone zdjecia oddajace ruch i zamrożone . Jednak jeśli kolega uważa że należy uchwycić strumień spalonego paliwa to rozumiem że ta recepta na sukces dotyczy tylko tego wątkui tego konkretnego zdjęcia . W rzeczywistości ośmielę się nie zgodzić.
nio to w nawiązaniu post sprzed 2 lat: http://blog.bodzioch.pl/?p=40
Powrót do FotoCroClub - dyskusja