No cóż .....co tu dużo gadać.
W sobotę miałem wypadek przy pracy koło domu , skutek złamany środkowy palec prawej ręki i zmiażdzona prawa stopa .....na szczęście tylko silnie stłuczenie i obyło się bez złamania.
Dlatego też że mam tydzień zwolnienia , dużo wolnego czasu i nudy w domu to pomyślałem co by się nie podzielić z wami naszym tegorocznym wyjazdem do HR.
Jak ktoś chętny do czytelni to zapraszam ... w planie Vodice,Trogir,Primosten,KRKA i Kornati , Zadar .
No to jadymy ......
Zauroczeni zeszłorocznym wyjazdem do HR i Istrią , nie mogło być inaczej jak tylko że w roku 2010 jedziemy do HR po raz kolejny.
Wybór gdzie , padł już od razu po powrocie w zeszłym roku z Istrii....DALMACJA
Trzeba było tylko postanowić gdzie i wyszukać odpowiednie dla nas miejsce.
Jako że forum studiuję od już dość dawna to pierwotny wybór padł na Primosten i to miała być nasza baza wypadowa.
Jednak po dłuższej czytelni i pod wpływem relacji filip122 vel Darek zmieniliśmy plany i wybór padł na Pakostane i nie mogło być inaczej jak na camp.
Zatem postanowione , wyjazd 3 września do Pakostane na Camp Karaba.
Już dużo wcześniej zakupiliśmy nowy duży , wysoki namiot , poprzedni nas troszkę wnerwiał wchodząc do niego skulonym.
Kupiony nowy duży materac , poprzednie padły w zeszłym roku w Rovinji ze starości już chyba.
Dodatkowo zaopatrzyliśmy się w kilka rzeczy które przeoczyliśmy w zeszłym roku i nie było ich na słynnej "liście Jacunia"
Obowiązkowo długie , grube budowlane gwożdzie!!!
Mamy zatem wszystko co potrzebne do tegorocznego wyjazdu , nadszedł tylko moment odliczania kolejnych DDW , które ciągnęły się jak flaki z olejem.
......ale w końcu jest 3 września 2010 ....jedziemy
Moment pakowania dzień wcześniej bryczki
i 3 września o godz. 2:30 startujemy z Gdańska do HR
Jedziemy trasą Gdańsk- Cieszyn-Zilina-Bratysława-Wiedeń-Graz-Maribor-Zagrzeb-Karlovac i zjazd z autostrady w Benkowacu na Pakostane.