Platforma cro.pl© Chorwacja online™ - podróżuj z nami po całym świecie! Odkryj Chorwację i nie tylko na forum obecnych i przyszłych Cromaniaków ツ

Etiopia = PRZYGODA

Afryka jest drugim co do wielkości kontynentem. W Afryce są 54 kraje. Prawie jedna trzecia światowych języków jest używanych w Afryce. Jezioro Wiktoria w Afryce jest największym jeziorem i drugim co do wielkości jeziorem słodkowodnym na świecie. Nigeria ma najwyższy na świecie wskaźnik urodzeń bliźniąt. W Sudanie znajduje się ponad 200 piramid, czyli więcej niż w Egipcie.
razpol
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) razpol » 14.09.2014 19:49

Też jestem amatorem dań gospodarzy, ale tym razem tak jak i Wy bym odmówił... :mrgreen:

Rispekt za zdjęcia.. :)
tiwa
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) tiwa » 14.09.2014 20:19

Mało komentarzy, bo chyba co poniektórzy zasłabli z wrażenia 8O :wink: .
Szacunek dla całej ekipy, ale podejrzewam, że musi Wam się ta Etiopia jeszcze śnić po nocach :o :)
pzdr. :wink:
gego
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) gego » 16.09.2014 12:27

tiwa napisał(a):
...ale podejrzewam, że musi Wam się ta Etiopia jeszcze śnić po nocach :o :)

Eee Etiopia?. Spoko luz. Zero (no prawie) adrenaliny.

Ale za to Sudan Południowy, Uganda może nie tyle co mi się śnił, ale wspominam go do dnia dzisiejszego

pzdr
:papa: :papa: :papa: :papa:
gego
Cromaniak

Nieprzeczytany postnapisał(a) gego » 16.09.2014 12:58

cd.

Znów nam się udało z tum śniadankiem. Strzał w 10.
Wizyta w wiosce przybliża nam żywot nieskażonego cywilizacją życia Czesiów -Surma.

Najpierw troszkę nieufni, po jakimś czasie Czesie przyzwyczajają się do naszych obiektywów
Jest wczesny ranek, Mamy-Surma budzą swe dzieci, ubierają je (czyt. malują)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dziewczyny na widok białasów też chcą paradnie wyglądać

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przygotowują posiłek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Moja znajoma z wczorajszego dnia pozwala mi zaglądnąć do jej domku

Obrazek